Na klientów Inter Cars czekała specjalnie przygotowana przestrzeń targowa, na której partnerzy zaprezentowali wybrane produkty bądź usługi z szerokiej oferty.
Przedstawiciel marki Bosch prezentował klientom diagnostykę komputerową z wykorzystaniem testera KTS Truck.
DRiV jako multibrand przedstawił wycinek z całego torta produktowego. Przedstawiciel marki skupił uwagę klientów na ofercie pierścieni, tłoków i zaworów wydechowych do samochodów osobowych i autobusów.
Elring zaprezentował przekrój oferty w postaci uszczelek m.in. do głowic dla silników osobowych, autobusowych, off highway i ciężarowych, a także asortyment uszczelniaczy i akcesoriów montażowych.
Febi postanowiło wziąć na tapet zestawy rozrządu, pokrywy zaworów i rolki prowadzące pasków klinowych.
Goodyear zaprezentował opony autobusowe i nowość w swojej ofercie oponę 295 do autobusów elektrycznych, przybliżył sposób działania czujników TPMS oraz systemów do telematyki w transporcie.
Mahle z szerokiego wachlarza produktów na czas konferencji promowało części do silników pojazdów we wszystkich segmentów, a także podzespoły do układów chłodzenia oraz filtracji.
Przedstawiciele Valvoline skupili uwagę klientów na doradztwie w zakresie doboru środków smarnych do pojazdów osobowych, ciężarowych i autobusów. Dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja testów w autobusach MZA Warszawa i cykl pracy olei Valvoline
ZF Aftermarket zaprezentował m.in. przekrój automatycznej skrzyni biegów z przeznaczeniem do autobusów miejskich, systemy diagnostyki WABCO czy elementy składowe ZF Bus Connect.
Varta przedstawiła różnice między akumulatorami z technologią AGM a standardowymi, zwracając uwagę klientów na coraz większe obciążenia w pracy akumulatorów spowodowanych dużą podzespołów w autobusach miejskich i dalekobieżnych wykazujących zapotrzebowanie na energię elektryczną.
Inter Cars zaprezentował szeroką ofertę usług i narzędzi wspierających pracę warsztatów wraz z asortymentem części. Klienci mieli okazję zapoznać się z działaniem programu eSOWA ułatwiającego zarządzanie serwisem samochodowym, dowiedzieć się więcej na temat platformy Bio Service czy sieci Q Service Truck zrzeszającej wysoko wykwalifikowane warsztaty skoncentrowane na obsłudze pojazdów użytkowych. Dużym zainteresowaniem cieszyła się nowa platforma sprzedażowa online Inter Cars e-Catalog, który zastępuje dotychczasowy IC Katalog Online. Nie zabrakło również długich dyskusji z przedstawicielami Centrum Kompetencji Silnikowych i Centrum Kompetencji Autobusowych.
„Bardzo miło było gościć klientów Inter Cars. Na tej konferencji skupiliśmy uwagę na klientach zajmujących się naprawą i obróbką jednostek napędowych oraz specjalistach z rynku transportu osobowego. Stworzyliśmy więc okazję do wymiany poglądów na różne tematy, nie tylko te związane z pracą. Myślę, że pozwoliło nam to lepiej się poznać, ale też dowiedzieć się więcej na temat potrzeb klientów i ich planów na przyszłość. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybciej reagować na potrzeby rynku już w skali mikro, wprowadzać pewne nowości czy zmiany i tym samym zyskać na elastyczności w działaniu” – mówi Zbigniew Dzido, lider zespołu ds. części silnikowych Inter Cars.
„Muszę przyznać, że Inter Cars przygotował bardzo dopracowany program konferencji. Szczególnie format mini-targów przypadł mi do gustu, bo miałem możliwość swobodnie porozmawiać z dostawcami części i usług, z których na co dzień korzystam, a także z innymi uczestnikami konferencji. Bardzo pozytywnie oceniam również wypad na off-road. Nigdy nie miałem okazji spróbować tej formy motoryzacji, a to ciekawa odskocznia od codziennego życia. Dopiero będąc w terenie zdajemy sobie sprawę jak ważne jest tam odpowiednie przygotowanie” – mówi Wojciech Piotrowicz, reprezentujący zakład obróbki silników Auto Szlif z Bilczy pod Kielcami.
Dzień rozpoczął się od wizyty na strzelnicy, gdzie pod okiem wykwalifikowanych instruktorów część klientów mogła sprawdzić swoją celność podczas strzelania do tarcz z różnych rodzai broni ostrej: sportowa, myśliwska, policyjna. Druga grupa wsiadła w tym czasie do samochodów terenowych i wyruszyła na górski off-road przemierzając zalane błotem, leśne drogi na granicy Polski ze Słowacją. W wyprawie wzięło udział ponad 20 zespołów samochodów terenowych z m.in. Nissana Patrola, Mitsubishi Pajero, Toyoty Hilux, Land Rovera Discovery czy Jeepa Cheerokee.
„Całe wydarzenie jest świetnie zorganizowane, spójne i myślę, że interesujące nie tylko dla mnie. Przyznaję, że dobrym pomysłem było przeplatanie części merytorycznej w formie mini-targów z atrakcjami w terenie. Można poznać nowe produkty i usługi, które wprowadza Inter Cars, a także zweryfikować swoje umiejętności za kierownicą ciekawych pojazdów. Ja jestem bardzo zadowolony” – mówi Tomasz Pietrzak z firmy PKS Sieradz.
Po leśno-terenowej zabawie przyszedł czas na atrakcje wodne. Klienci wzięli udział w spływie kajakowym rzeką Poprad, a po dotarciu do celu, przesiedli się na rowery elektryczne, którymi zwiedzali Dolinę Popradu w Beskidzie Sądeckim jadąc ciekawymi trasami rowerowymi. Są to jedne z bardziej malowniczych rejonów w województwie małopolskim. Zwieńczeniem dwóch intensywnych dni był bankiet w hotelowej restauracji.
„Taka forma spotkania pozwala nam na nawiązanie bliższej relacji z klientami. Można w tym czasie poruszyć tematy, na które raczej nie ma przestrzeni w czysto biznesowej sferze lub też takie, które wymagają większej delikatności. Takie spotkania są potrzebne, bo to właśnie te wspólne przeżycia są spoiwem puzzli składających się na określenie dobrej współpracy i my jesteśmy tego świadomi” – mówi Rafał Urbański, menadżer ds. sprzedaży na rynku autobusów Inter Cars.
Źródło: Inter Cars
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?