Po raz kolejny przedstawiciele polskiego oddziału włoskiej marki zaprosili swoich najważniejszych partnerów, aby uczcić dotychczasową współpracę, wymienić doświadczenia, porozmawiać o planach i oczekiwaniach na nadchodzący rok. Ponadto wspaniałe okoliczności przyrody – spokojna okolica nad brzegiem Narwi, około 40 kilometrów od Warszawy – pozwoliły choć na kilka chwil oderwać się od zgiełku miasta.
Głównym założeniem tegorocznego spotkania było przede wszystkim spotkanie z kluczowymi partnerami oraz wzmocnienie wizerunku firmy, a także nowej sieci Driver Center. Warto wspomnieć, że Driver Center to nie tylko sklep internetowy działający pod nazwą oponydriver.pl, ale także szeroka sieć sprzedaży marki Pirelli, wyspecjalizowana w usługach oponiarskich, obecna w 8 krajach Europy. Eksperci marki oferują zarówno wysokiej jakości produkty, jak również profesjonalne usługi związane z serwisem samochodu, m.in.: wymianę i przechowanie opon, montaż części zamiennych i akcesoriów, wymianę oleju czy przegląd klimatyzacji.
Co ważne, Driver to autoryzowany sprzedawca opon Pirelli, zaś eksperci, którzy są do dyspozycji klientów, potrafią doradzić, które opony będą dopasowane do konkretnego samochodu. Podczas pierwszego dnia Konwentu, który rozpoczął się 13 grudnia br. przedstawiono dotychczasowe dokonania oraz założenia rozwoju sieci na przyszły rok.
Drugiego dnia, w piątek 14 grudnia, odbyła się konwencja Pirelli, której motywem przewodnim było hasło „High Value”, pod którym kryją się kluczowe dla marki definicje i założenia. Mowa nie tylko o produktach najwyższej jakości, które spełniają najwyższe wymagania, ale również o jakości serwisu – dostawcach, obsłudze klienta przed i po sprzedaży. Podczas Konwentu mówiono również o trendach rynkowych w Polsce i Europie, o tym jak zmienia się postrzeganie opon przez klientów oraz jak dużą wagę przykładają oni do jakości produktów.
Wiele osób czekało na część dedykowaną nowościom produktowym z działu moto: Pirelli Angel GT2, Pirelli Rosso Corsa S.C., Pirelli Rosso Corsa SP oraz Metzeler Crouistec. Z kolei w części produktowej dotyczącej samochodów główny nacisk położono na opony homologowane i nowe technologie, takie jak Seal Inside czy PNCS. Technologia Seal Inside (SI) to upraszczając „wewnętrzne uszczelnienie”, które zapewnia wydłużoną zdolność poruszania się, aby bezpiecznie prowadzić pojazd w przypadku przebicia opony. Natomiast PNCS to skrót od Pirelli Noise Cancelling System, czyli rozwiązanie poprawiające komfort jazdy poprzez minimalizowanie hałasu generowanego przez opony.
Dla wielu osób najbardziej oczekiwanym fragmentem Konwentu był ten dedykowany działaniom marketingowym. Część tę poświęcono marce – jej wartościom, sile oraz globalnej reputacji. Oczywiście w tym kontekście nie mogło zabraknąć prezentacji filmu z premiery najnowszego Kalendarza Pirelli.
Wspomniano także o dokonaniach sportowych, a tych było w kończącym się roku naprawdę mnóstwo. Najwięcej uwagi skupiła, jak zwykle Formuła 1, a przyszły sezon, który zapowiada się naprawdę fantastycznie również za sprawą powrotu Roberta Kubicy był tematem licznych dyskusji. Nie zabrakło także wzmianki o zmianach w przyszłym sezonie F1 , serialu ERC oraz wynikach rodzimych przedstawicieli rozmaitych dyscyplin motorsportowych, w których obecna jest marka Pirelli.
Gościem specjalnym był ambasador marki Pirelli – Kajetan Kajetanowicz. Konwent uświetnili aktorzy słynnego Teatru Roma.
Źródło: Pirelli