Proponowane pakiety mają ułatwić przekazywanie klientom informacji o KYB, jednocześnie zawierając przekaz dotyczący możliwych niebezpieczeństwach związanych z jazdą ze zużytym zawieszeniem.
Przygotowanym grafikom towarzyszy gotowy do użycia tekst postów, a także informacja, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w komunikacji biznesowej. Posty w pakiecie dla dystrybutora skierowane są do warsztatów, a pakiet warsztatowy dedykowany jest kierowcom.
Nasze pakiety dot. mediów społecznościowych to najnowsze narzędzie wsparcia produktowo-technicznego. Wiemy, że wielu dystrybutorów i warsztatów bardzo skutecznie wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji z klientami, dlatego mamy nadzieję, że tego typu posty pomogą zwrócić uwagę klientom na stan zawieszenia pojazdu, np. dlaczego ważna jest wymiana elementów zawieszenia po 80 000 km – wyjaśnia Jordan Day, Dyrektor ds. marketingu KYB Europe.
Zainteresowanych otrzymaniem pakietu postów na media społecznościowe KYB prosi o kontakt mailowy pod adresem: info.polska@kyb-europe.com.
Źródło: KYB Europe