KYB oferuje klientom wsparcie w social mediach | MOTOFAKTOR

KYB oferuje klientom wsparcie w social mediach

KYB Europe opracował dedykowane dla dystrybutorów i warsztatów pakiety postów do publikacji w mediach społecznościowych.

Proponowane pakiety mają ułatwić przekazywanie klientom informacji o KYB, jednocześnie zawierając przekaz dotyczący możliwych niebezpieczeństwach związanych z jazdą ze zużytym zawieszeniem.

 

Przygotowanym grafikom towarzyszy gotowy do użycia tekst postów, a także informacja, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w komunikacji biznesowej. Posty w pakiecie dla dystrybutora skierowane są do warsztatów, a pakiet warsztatowy dedykowany jest kierowcom.

 

Nasze pakiety dot. mediów społecznościowych to najnowsze narzędzie wsparcia produktowo-technicznego. Wiemy, że wielu dystrybutorów i warsztatów bardzo skutecznie wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji z klientami, dlatego mamy nadzieję, że tego typu posty pomogą zwrócić uwagę klientom na stan zawieszenia pojazdu, np. dlaczego ważna jest wymiana elementów zawieszenia po 80 000 km – wyjaśnia Jordan Day, Dyrektor ds. marketingu KYB Europe.

 

Zainteresowanych otrzymaniem pakietu postów na media społecznościowe KYB prosi o kontakt mailowy pod adresem: info.polska@kyb-europe.com.

 

Źródło: KYB Europe

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).