Przednie lampy XENARC, jak podaje Osram, to produkt o wysokiej jakości wykonania i estetycznym wyglądzie. Zostały wykonane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i zapewniają lepszą widoczność niż światła znajdujące się w wyposażeniu fabrycznym Forda Focusa. Ich montaż jest bardzo prosty i nie wymaga modyfikacji instalacji elektrycznej. Światła mają europejską homologację ECE, dzięki czemu można z nich korzystać w czasie jazdy po drogach publicznych.
Zamienniki lamp do Forda Focusa trzeciej generacji (2011-2014) łączą dwie nowoczesne technologie. W modelu LEDriving XENARC zintegrowano ksenonowe źródła światła D8S o mocy 25 W z diodami. Te pierwsze są użyte do funkcji świateł mijania oraz drogowych (tzw. biksenon), a LED-y pełnią rolę kierunkowskazów, świateł do jazdy dziennej i pozycyjnych. Hybrydowe lampy LEDriving XENARC mają zapewniać do 70% więcej światła od minimalnych wymagań normy ECE i pozwalać oświetlić drogę nawet do 180 m przed pojazdem. Dodatkowo ich światło ma być do 40% bielsze w porównaniu z reflektorami halogenowymi w Fordzie Focusie trzeciej generacji, a jego barwa jest zbliżona do światła dziennego. Dzięki nowoczesnej technologii nazwanej lightguide, lampy Osram LEDriving XENARC zapewniają jednorodne światło bez widocznych pojedynczych punktów świetlnych.
Przednie światła Osram LEDriving XENARC mają 2-letnią gwarancję, spełniają wymagania normy IP69K (pyło- i wodoszczelności, również w przypadku strumienia wody z wysokociśnieniowych myjek) oraz są znacznie trwalsze niż fabryczne lampy halogenowe. W dodatku nie wymagają systemu samopoziomowania ani spryskiwaczy. Wymiana przednich lamp na modele Osram LEDriving ma zapewnić użytkownikom tych samochodów znaczną poprawę bezpieczeństwa jazdy – kierowca więcej widzi i ma dodatkowy czas na reakcję. Prosta instalacja typu plug & play nie sprawia problemów, a nie bez znaczenia jest też atrakcyjny wygląd, który powoduje, że samochody prezentują się znacznie lepiej na drodze.
Źródło: Osram