Liqui Moly podpisało dwuletni kontrakt i jest to największy kontrakt sponsorski w Ameryce Północnej. Dzięki współpracy logo Liqui Moly będzie pojawiać się na bandach, tablicach z koszami i telebimach.
Transatlantycka współpraca jest dalekosiężną inwestycją naszej marki, która daleko wykracza poza amerykański region. NBA jest zdecydowanie najpopularniejszą ligą koszykówki na świecie, a setki milionów widzów śledziło mecze w telewizji na całym świecie. Co równie ważne, Chicago Bulls ma dużą liczbę lojalnych fanów - nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Ameryce Południowej, Europie, Azji i Australii. Sam klub twierdzi, że ma 175 milionów fanów na całym świecie - więcej niż jakikolwiek inny profesjonalny zespół w USA. Atrakcyjna dyscyplina sportu, dobrze znana liga i świetny zespół z silną pozycją - to idealne połączenie, jeśli chodzi o naszą markę.
szef marketingu Liqui Moly - Peter Bauman
Co równie ważne zespół Chicago Bulls jest również usatysfakcjonowany ze współpracy z niemiecką firmą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że znaleźliśmy potężnego partnera w Liqui Moly. Jest to marka premium, która ma globalny zasięg i podobnie jak Chicago Bulls jest zainteresowana jakością i najwyższą wydajnością.
wiceprezes ds. Strategii i analiz biznesowych w Chicago Bulls - Matthew Kobe
To kolejny projekt sponsorski, który wykracza poza sport samochodowy. To przemyślana strategia marki. W Niemczech Liqui Moly od lat jest wyłącznym partnerem Ratiopharm Ulm, drużyny grającej w niemieckiej narodowej lidze koszykówki. A w USA Liqui Moly od roku bierze udział w sponsorowaniu hokeju na lodzie, sponsorując LA Kings w NHL.
Silne działania marketingowe dają swoje efekty. Sprzedaż Liqui Moly w USA w pierwszych półroczu 2018 roku była o 40 procent wyższa do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Źródło: Liqui Moly