Analiza liczby użytkowników obsługiwanych w stacjonarnej sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu e-TOLL oraz ilości transakcji realizowanych przez te punkty, wykazała wyraźny spadek zainteresowania korzystaniem z takiej formy obsługi. Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
IKK pozwala użytkownikom m.in. samodzielnie zarządzać swoimi rozliczeniami i danymi pojazdów w systemie. Usługi są dostępne online przez całą dobę.
Szczegółowe informacje na temat sposobów rejestracji w systemie e-TOLL i korzystania z IKK opublikowane są na stronie etoll.gov.pl
Ponadto w nocy z 30 września na 1 października br. nastąpiła relokacja dwóch dotychczasowych Punktów Dystrybucji w sieci Miejsc Obsługi Klienta. Zamknięto punkty:
Natomiast od 1 października br. usługi e-TOLL są dostępne w stacjach paliw:
Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znaleźć można na stronie etoll.gov.pl w zakładce Obsługa Klienta.
Aby zlokalizować najbliższe Miejsce Obsługi Klienta można skorzystać również z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.
Źródło: Ministerstwo Finansów/KAS