Dzięki nowemu wirtualnemu warsztatowi, MAHLE Aftermarket sprawia, że produkty do konwencjonalnych i alternatywnych układów napędowych są pouczające i intuicyjne przez całą dobę. Firma tworzy w ten sposób wirtualne centrum szkoleniowe w zakresie części zamiennych, diagnostyki akumulatorów, kalibracji, klimatyzacji i serwisu oleju przekładniowego. Ponadto wirtualny warsztat oferuje przydatne informacje na temat kursów szkoleniowych, a także bezpośrednie linki do wielu innych cyfrowych ofert informacyjnych, które MAHLE stale rozwija. W razie potrzeby może również skierować użytkownika do najbliższego partnera handlowego. Nowa oferta MAHLE Aftermarket jest dostępna TUTAJ.
Dzięki wirtualnemu warsztatowi stworzyliśmy kolejny element naszej szerokiej oferty informacji cyfrowych, aby zaspokoić rosnące potrzeby szkoleniowe i informacyjne warsztatów. Tutaj pokazujemy całą gamę naszych produktów bezpośrednio na pojeździe – powiedział Olaf Henning, członek Komitetu Zarządzającego MAHLE i dyrektor jednostki biznesowej Aftermarket.
MAHLE w szybkim tempie rozwija swoją ofertę cyfrową dla niezależnych warsztatów i sprzedawców detalicznych. Sprzęt warsztatowy MAHLE, który jest również połączony w sieć w koncepcji warsztatowej, może być aktualizowany bezprzewodowo i może uzyskać dostęp do serwerów producenta, na przykład w przypadku bramek bezpieczeństwa. Dlatego też ogólna koncepcja cyfrowa jest podstawą oferty MAHLE Aftermarket, która obejmuje rozwiązania e-commerce, usługi informacyjne i wsparcia w zakresie zagadnień technicznych oraz wirtualne prezentacje targowe.
Źródło: MAHLE