Nagroda ta potwierdza zaangażowanie MAHLE w wysoką jakość obsługi klienta i podkreśla jego znaczenie w globalnej społeczności motoryzacyjnego rynku części zamiennych. Wyróżnienie odzwierciedla silne partnerstwo z NEXUSEM oraz wspólne zaangażowanie w innowacje i wysoką jakość w przemyśle motoryzacyjnym.
NEXUS docenił poziom satysfakcji klientów MAHLE oraz wysoką jakość produktów i usług.
„Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem tej nagrody. Odzwierciedla zaangażowanie naszego zespołu w zapewnianiu naszym klientom obsługi na wysokim poziomie. Będziemy nadal rozwijać technologie motoryzacyjne, aby sprostać zmieniającym się potrzebom branży” – podkreślił Philipp Grosse Kleimann, członek komitetu zarządzającego MAHLE i szef jednostki biznesowej Aftermarket.
W tym roku NEXUS obchodzi jubileusz 10-lecia obecności na rynku. Społeczność ta obejmuje ponad 456 członków-dystrybutorów, 2251 dystrybutorów hurtowych i 9055 sklepów detalicznych w 139 krajach, których łączą partnerstwa z ponad 90 globalnymi dostawcami branży motoryzacyjnej.
Źródło: MAHLE