Gosia Rdest jest jedną z reprezentantek Polski na międzynarodowej arenie sportów motorowych. Ma na swoim koncie wiele sukcesów, m.in. w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, 24-godzinnym wyścigu w Dubaju oraz serii wyścigowej W Series. Od 2019 roku startuje w Alpine ELF Europa Cup; w zakończonym właśnie sezonie zajęła ósme miejsce w klasyfikacji generalnej.
ELF to marka, która dążenie do perfekcji ma zapisane w swoim DNA, stawia sobie nowe, wymagające wyzwania i wdraża innowacyjne technologie. Właśnie dlatego ceniona jest przez kierowców na całym świecie. Produkty ELF oparte są na wyjątkowym połączeniu wiedzy i ambicji. Obecnie ELF intensyfikuje swoje działania na rynku polskim, a pierwszym tego wyrazem jest nawiązanie współpracy z Gosią Rdest.
Od 2022 roku oficjalnym partnerem Gosi Rdest będzie marka ELF, reprezentowana przez TotalEnergies Marketing Polska. Logo ELF pojawi się na samochodzie wyścigowym Alpine A110, kombinezonie i kasku, a Gosia Rdest będzie wspierać działania marki na polskim rynku.
Nie ma innej marki oleju tak kultowej i jednoznacznie kojarzonej ze sportami motorowymi jak ELF. Tym bardziej cieszy podjęcie ze mną takiej współpracy – tak jak kiedyś najsłynniejsze samochody z czołowych serii, tak i ja w przyszłym sezonie z dumą będę eksponowała ELF na masce swojego samochodu. To kolejny szczęśliwy zbieg okoliczności dla mojego startu w Alpine Elf Europa Cup – jesteśmy związani z ELF od dwóch lat przez serię i wygląda na to, że utorowało nam to drogę do spotkania w padoku. Pełna pozytywnej energii wchodzę w tę relację, aby pewnego dnia to właśnie mój samochód z logo ELF został zapamiętany przez przyszłe pokolenia sportów motorowych – mówi Gosia Rdest.
ELF to legendarna marka z bogatą historią naznaczoną rywalizacją i sukcesami. Naszą pasją chcemy podzielić się ze wszystkimi fanami motoryzacji i sportów motorowych, którzy na co dzień mogą korzystać z produktów ELF. Cieszymy się, że Gosia Rdest dołączyła do naszego zespołu i życzymy jej wszystkiego najlepszego w nadchodzącym sezonie – mówi Nicolas Leblond, Dyrektor Generalny TotalEnergies Marketing Polska.
Źródło: TotalEnergies