Masters of Motion ma na celu proaktywne zaangażowanie się w zmieniający się krajobraz branży motoryzacyjnej oraz działania warsztatów stojących na pierwszej linii obsługi klientów.
Zespół Delphi Technologies zwrócił się bezpośrednio do warsztatów, aby na potrzeby kampanii umożliwiły przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań marketingowych. Były one prowadzone w 4000 warsztatów, a także w ramach 4 grup konsultacyjnych, co miało na celu zdobycie informacji na temat rzeczywistych doświadczeń mechaników. Badania objęły 10 krajów w Europie, co pozwoliło na międzykulturowe podejście do materiałów i realizacji projektu w programie Masters of Motion.
Narzędzia dostępne w ramach programu Masters of Motion są bezpośrednią odpowiedzią na ustalenia poczynione podczas fazy konsultacji. Cały zestaw materiałów ma zostać zamieszczony na nowym cyfrowym portalu i stać się znanym użytkownikom miejscem, do którego z czasem mają być dodawane kolejne filmy, grafiki i przewodniki. Materiały te są skierowane przede wszystkim do techników i będą one nadal opracowywane we współpracy z warsztatami. W ramach programu Masters of Motion organizatorzy przewidzieli wiele form kontaktu z mechanikami zarówno online i offline, aby wspierać ich we właściwym miejscu, czasie i sposobie wykonywanej przez nich pracy.
Delphi Technologies poza ofertą części zamiennych zorientowanych na „rozwiązaniach dla warsztatów” posiada także narzędzia i materiały potrzebne warsztatom do kompleksowej obsługi klientów. Masters of Motion ma być trwałym potwierdzeniem priorytetowego traktowania warsztatów i mechaników jako element w dążeniu Delphi Technologies do zdobycia pozycji lidera na rynku samochodowych części zamiennych. Kampania ma stanowić pomoc dla warsztatów poprzez doradztwo i podnoszenie kwalifikacji techników w zakresie dotychczasowych rozwiązań technicznych oraz stworzyć podstawy umożliwiające obsługę nowych rozwiązań, w tym komunikacji i elektromobilności.
Narzędzia Masters of Motion pomóc mają również dystrybutorom zaopatrującym warsztaty, którzy sami są ważnymi podmiotami wspierającymi pracę mechaników i odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu dostępności produktów i usług.
Delphi Technologies stara się wspierać mechaników, którzy stanowią trzon rynku części zamiennych. Chcemy, aby mieli poczucie, że ich słuchamy i rozumiemy, ponieważ są prawdziwymi ekspertami. Tak narodził się program Masters of Motion – zauważa Jean-Francois Bouveyron, wiceprezes i dyrektor generalny Aftermarket EMEA BorgWarner. I kontynuuje – Czas, jaki spędziliśmy w warsztatach, pozwolił nam jasno zrozumieć, że oczekują one pomocy w zakresie nowych, nieznanych rozwiązań technicznych, które nadchodzą, ale jednocześnie potrzebują wsparcia by zacząć obsługiwać pojazdy, które już teraz do nich trafiają. Nie musimy się bać przyszłości, wystarczy, że będziemy przygotowani! Cieszymy się, że możemy wprowadzić Masters of Motion w całej Europie i dążyć do zrównoważonego, myślącego długoterminowo rynku części zamiennych.
Źródło: BorgWarner