| MOTOFAKTOR

Mewa usprawnia obsługę klientów

Mewa rozwinęła swój portal klienta i teraz może obsługiwać kontrahentów na terenie całego Starego Kontynentu. Usprawni to współpracę obu stron.
15/12/2023

Na zlecenie klientów Mewa realizuje zakupy i konserwację tekstyliów przemysłowych, w tym usługę ich odbioru i dostaw. Pozwala to odciążyć firmy i przedsiębiorstwa, uwalniając je od czasochłonnych nakładów organizacyjnych. Dzięki ofercie usług cyfrowych Mewa minimalizuje również obciążenie administracyjne klientów – od teraz już w całej Europie.

Nakłady na wyposażenie w tekstylia przemysłowe zawsze pod kontrolą: firma Mewa Textil-Service dba o przejrzyste koszty. Fot. Mewa

Wszystkie koszty pod kontrolą

Im więcej pracowników zatrudnia dana firma i im więcej składa zamówień, tym więcej czasu zajmuje dostawcy zapewnienie wszystkim użytkownikom odpowiedniej odzieży roboczej lub czyściw. Jest łatwiej, jeśli można to robić 24 godziny na dobę za pomocą kilku kliknięć na komputerze lub na smartfonie.

Piotr Borowczyk, prezes zarządu MEWA Textil-Service Sp. z o.o. (przedstawiciel firmy Mewa w Polsce)
Piotr Borowczyk, prezes zarządu MEWA Textil-Service Sp. z o.o. (przedstawiciel firmy Mewa w Polsce), Fot. Mewa

„Korzystając z portalu klienta my.mewa-service.pl informacje dotyczące konkretnego zamówienia można w każdej chwili przejrzeć, sprawdzić i zmienić“ – wyjaśnia Piotr Borowczyk, prezes zarządu Mewa Textil-Service Sp. z o.o. i dodaje – „Oznacza to, że w każdej chwili można dostosować dane zamówienie do aktualnych potrzeb personelu i np. spodni ogrodniczek będzie zamówionych zawsze tyle sztuk, ile akurat jest potrzebne“.

To samo dotyczy zamawiania czyściw: klienci mogą w ten sposób zwiększać lub redukować zapas potrzebnych im czyściw. Wystarczy kilka kliknięć, by zorientować się, na ile nowe zamówienie uzupełni aktualne zużycie czyściw i będzie mogło być uwzględnione przy następnej dostawie.

Przejrzysta i przyjazna dla użytkownika platforma usługowa pozwala uniknąć błędów podczas przesyłania danych – na przykład, jeśli klient chce zgłosić zmianę wielkości personelu, niezbędną naprawę odzieży lub zmienić zamówienie na czyściwa lub wycieraczki. Dzięki temu klient oszczędza czas i unika niepotrzebnych wydatków.

Portal klienta zyskał dodatkowe funkcje na początku tego roku i dostępny jest prawie we wszystkich europejskich lokalizacjach firmy Mewa. Dzięki portalowi można w każdej chwili sprawdzić miesięczne koszty poszczególnych produktów, zapłacone i nieuregulowane faktury oraz ilości produktów określone w ramach umowy, a także szybko i efektywnie zmienić odstępy czasowe pomiędzy poszczególnymi dostawami. Wyposażenie w tekstylia dla każdego pracownika jest rejestrowane imiennie, co niezwykle ułatwia dostosowanie rozmiarów i ilości dostaw do aktualnej ilości pracowników. Jeśli dany element odzieży trzeba zgłosić do naprawy, to można to zrobić w zaledwie kilku krokach, a uszkodzone obszary ubrania można oznaczyć przy pomocy narzędzia online, które jest łatwe w użyciu i pozwala zredukować nakłady w obszarze zarządzania po stronie klienta.

 

Źródło: Mewa

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).