To miało być największe wydarzenie roku w branży Independent Aftermarket: Automechanika we Frankfurcie. Jednak ze względu na epidemię COVID-19 te międzynarodowe targi nie mogły się odbyć. Aby mimo to umożliwić kontakt i wymianę informacji z klientami i partnerami, hamburski producent Meyle utworzył wirtualne stoisko targowe i oferuje klientom i partnerom w ramach „MEYLExperience 2020” realistyczne wrażenia wizyty na targach we Frankfurcie.
Mimo koronawirusa i odwołania Automechaniki we Frankfurcie nie chcieliśmy rezygnować z osobistego kontaktu z klientami i partnerami. Ostatnie miesiące dowiodły, że współpraca i wymiana świetnie funkcjonują na płaszczyźnie cyfrowej. Idąc za ciosem, utworzyliśmy MEYLExperience, wirtualne stoisko targowe, którym możemy przekonać klientów i partnerów o wyższości naszych części i rozwiązań.
członek zarządu Meyle odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację - André Sobottka
Klienci i partnerzy mogą na zaproszenie osoby kontaktowej z Meyle umówić się na indywidualny termin i poznać aktualności, dowiedzieć się o nowościach i istniejących rozwiązaniach ze świata Meyle oraz osobiście porozmawiać z ekspertami marki z zakresu sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów. Dzięki rozwiązaniu interakcji z marką i ekspertami, bazującemu na znanej wielu odwiedzającym platformie Microsoft Teams, oraz opracowanemu we własnym zakresie narzędziu do zarządzania zaproszeniami i gośćmi można realistycznie przeżyć wizytę na targach w świecie cyfrowym.
Inauguracja MEYLExperience odbyła się 8 września 2020 r. — dokładnie tego samego dnia, na który planowane było pierwotnie rozpoczęcie targów Automechanika Frankfurt 2020 — a zakończenie akcji jest przewidziane na koniec października 2020 r.
Już inauguracyjny tydzień MEYLExperience okazał się wielkim sukcesem — oprowadziliśmy wielu klientów i partnerów po naszym wirtualnym stoisku targowym i odbyliśmy mnóstwo interesujących rozmów. Niezmiernie cieszymy się z tak dobrego przyjęcia MEYLExperience i tego, że będziemy mogli kontynuować cyfrową wymianę informacji z klientami i partnerami w następnych tygodniach.
- André Sobottka
W ten sposób Meyle tworzy płaszczyznę dalszej udanej współpracy i komunikacji ze swoimi klientami w tak trudnych czasach, jak obecna epidemia. Adresatami MEYLExperience są wyłącznie klienci i partnerzy Meyle z rynku Independent Aftermarket.
W ramach MEYLExperience hamburski producent prezentuje aktualne trendy i najciekawsze produkty ze świata Meyle w nowatorski, emocjonujący i interaktywny sposób.
Źródło: Meyle