MEYLExperience - wirtualne stoisko Meyle | MOTOFAKTOR

MEYLExperience - wirtualne stoisko Meyle

Chociaż nie odbyły się tegoroczne targi Automechanika we Frankfurcie, to firma Meyle wystawiła swoje wirtualne stoisko i dała szansę na rozmowę o swojej ofercie.

To miało być największe wydarzenie roku w branży Independent Aftermarket: Automechanika we Frankfurcie. Jednak ze względu na epidemię COVID-19 te międzynarodowe targi nie mogły się odbyć. Aby mimo to umożliwić kontakt i wymianę informacji z klientami i partnerami, hamburski producent Meyle utworzył wirtualne stoisko targowe i oferuje klientom i partnerom w ramach „MEYLExperience 2020” realistyczne wrażenia wizyty na targach we Frankfurcie.

Mimo koronawirusa i odwołania Automechaniki we Frankfurcie nie chcieliśmy rezygnować z osobistego kontaktu z klientami i partnerami. Ostatnie miesiące dowiodły, że współpraca i wymiana świetnie funkcjonują na płaszczyźnie cyfrowej. Idąc za ciosem, utworzyliśmy MEYLExperience, wirtualne stoisko targowe, którym możemy przekonać klientów i partnerów o wyższości naszych części i rozwiązań.

członek zarządu Meyle odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację - André Sobottka

 

Klienci i partnerzy mogą na zaproszenie osoby kontaktowej z Meyle umówić się na indywidualny termin i poznać aktualności, dowiedzieć się o nowościach i istniejących rozwiązaniach ze świata Meyle oraz osobiście porozmawiać z ekspertami marki z zakresu sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów. Dzięki rozwiązaniu interakcji z marką i ekspertami, bazującemu na znanej wielu odwiedzającym platformie Microsoft Teams, oraz opracowanemu we własnym zakresie narzędziu do zarządzania zaproszeniami i gośćmi można realistycznie przeżyć wizytę na targach w świecie cyfrowym.

 

Inauguracja MEYLExperience odbyła się 8 września 2020 r. — dokładnie tego samego dnia, na który planowane było pierwotnie rozpoczęcie targów Automechanika Frankfurt 2020 — a zakończenie akcji jest przewidziane na koniec października 2020 r.

Już inauguracyjny tydzień MEYLExperience okazał się wielkim sukcesem — oprowadziliśmy wielu klientów i partnerów po naszym wirtualnym stoisku targowym i odbyliśmy mnóstwo interesujących rozmów. Niezmiernie cieszymy się z tak dobrego przyjęcia MEYLExperience i tego, że będziemy mogli kontynuować cyfrową wymianę informacji z klientami i partnerami w następnych tygodniach.

- André Sobottka

 

W ten sposób Meyle tworzy płaszczyznę dalszej udanej współpracy i komunikacji ze swoimi klientami w tak trudnych czasach, jak obecna epidemia. Adresatami MEYLExperience są wyłącznie klienci i partnerzy Meyle z rynku Independent Aftermarket.

Przemyślane rozwiązania dla niezależnego rynku części

W ramach MEYLExperience hamburski producent prezentuje aktualne trendy i najciekawsze produkty ze świata Meyle w nowatorski, emocjonujący i interaktywny sposób.

 

Źródło: Meyle

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).