Dwóch mistrzów dywizji to Raphael Astier, jadący Porsche BBI Turbo Cup 2015 w Pikes Peak Open Division, oraz Randy Pobst, jadący Teslą S Plaid 2021 w dywizji Exhibition. Oprócz tego Codie Vahsholtz zajął drugie miejsce w dywizji Open Wheel, rywalizując w tym samym samochodzie Ford Open 2013, którym jeździł jego ojciec Clint, zdobywając mistrzostwo w klasyfikacji generalnej na Pikes Peak w zeszłym roku. Samochód wyposażony w opony Yokohama zajął także trzecie miejsce w dywizji Time Attack 1. Dodatkowo Tanner Foust zajął pierwsze miejsce w Porsche Pikes Peak Trophy by Yokohama, w którym wszyscy uczestnicy rywalizują w samochodach Porsche Cayman GT4 Clubsport wyposażonych w opony ADVAN A052.
Pikes Peak International Hill Climb to zawody o historii sięgającej 1916 roku. Znane są również jako „Wyścig do chmur”, ponieważ trasa zaczyna się na wysokości 2862 metrów i obejmuje około 20 kilometrów do mety na wysokości 4300 metrów.
Wśród samochodów rywalizujących w poprzednich zawodach na oponach Yokohama jechał pojazd elektryczny (EV), który przez trzy lata z rzędu (od 2010 do 2012 r.) zdobywał mistrzostwo w swojej klasie, ustanawiając w każdym z tych lat nowe rekordy czasowe dla pojazdów elektrycznych. Ponadto, jak wspomniano powyżej, Clint Vahsholtz zdobył zeszłoroczne mistrzostwa w swoim Fordzie Open 2013 wyposażonym w opony ADVAN A005.
* Z wyłączeniem Porsche Pikes Peak Trophy by Yokohama, gdzie wszystkie samochody są wyposażone w opony Yokohama.
Źródło: Yokohama