Moduł chłodzący dla e-osi eActrosa od UFI Filters | MOTOFAKTOR

Moduł chłodzący dla e-osi eActrosa od UFI Filters

UFI Filters będzie dostarczać na pierwszy montaż moduł chłodzący oleju przekładniowego do elektrycznego Mercedesa eActrosa.

Moduł chłodzący UFI współdziała z obiegiem oleju przekładniowego w e-osi, łącząc dwa zintegrowane silniki elektryczne, które generują moc ciągłą 330 kW oraz moc maksymalną 400 kW.

 

Opracowany wspólnie z Mercedesem i wytwarzany przez UFI Filters w zakładzie w Opolu, w Polsce, składa się z dwóch par wymienników ciepła pracujących równolegle, zamontowanych na aluminiowym korpusie.

Schemat modułu UFI

Podstawowym zadaniem modułu UFI jest optymalizacja temperatury oleju przekładniowego w układzie. Wymienniki ciepła, wykonane z aluminium przy użyciu nowoczesnej techniki lutowania próżniowego, zapewniają dłuższą żywotność układu dzięki wysokiej wydajności i pomagają zmniejszyć zużycie energii.

Jesteśmy dumni z tego projektu, który pozwoli nam wejść na rynek elektrycznych ciężarówek. Wraz z rozwojem nowoczesnych, aluminiowych wymienników ciepła, produkowanych w naszym europejskim zakładzie, robimy ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Ponadto, UFI Filters po raz kolejny potwierdza, że jest partnerem największych producentów samochodów. Obok innowacyjnych rozwiązań, wiedziemy prym w dziedzinie rozwoju technologii dla mobilności przyszłości, co dodatkowo wzmacnia wysoką jakość oferty na pierwszy montaż.

CEO UFI Filters Group - Rinaldo Facchini

 

Źródło: UFI Filters

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).