Mocny silnik wymaga wydajnego filtra oleju. Firma Sogefi zoptymalizowała konstrukcję nowego filtra w celu osiągnięcia najwyższej odporności na ekstremalnie wysokie temperatury i trudne warunki pracy.
Dzięki w pełni tworzywowej konstrukcji filtr zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność, trwałość i jest lżejszy w porównaniu do modułów aluminiowych, co przekłada się na niższe zużycie paliwa. Zastosowanie nowego wzmocnionego materiału syntetycznego oferuje najlepszą wydajność, a także mechaniczną sztywność w ekstremalnych warunkach takich, jak wysoka temperatura i wibracje generowane przez sportowe silniki o dużej pojemności.
Architektura modułu pomaga integrować różne funkcje dodatkowe, jak np. złącze oleju z turbiny czy automatyczny zawór spustowy dla czystej obsługi filtra.
Ponadto poprawiona została możliwość recyklingu, ponieważ podczas serwisowania wymianie podlega jedynie wkład filtra. Element filtracyjny wykorzystujący nowoczesny materiał syntetyczny jest w stanie wytrzymać duże natężenia przepływu oleju i został zoptymalizowany do znacznego obniżania przepływu oleju w bardzo niskich temperaturach. Wykazuje się on także dużą odpornością chemiczną na biopaliwa zapewniając jednocześnie najwyższą niezawodność i wydajność w całym okresie eksploatacji.
Produkty firmy Sogefi są niezmiennie produktami pierwszego wyboru dla pojazdów Audi klasy premium wyposażonych w silniki V6, V8 TFSI i V8 TDI napędzające takie modele jak Audi Q7 i A8, Porsche Panamera i Cayenne oraz VW Touareg. Filtry Sogefi stosowane są także w 12 cylindrowym 6-litrowym silniku W12 montowanym w luksusowym SUV-ie Bentley Bentayga.
Filtry Sogefi na aftermarket są identyczne z produktami przeznaczonymi na rynek OE i są dostępne pod markami: Purflux L1048, FRAM CH12129ECO i CoopersFiaam FA6784ECO. Dzięki blisko pięciu tysiącom zastosowań do samochodów niemieckich, firma Sogefi nieustannie poszerza swoją ofertę dla tego segmentu pojazdów, dostępną dla klientów w całej Europie.
Źródło: Sogefi