XI edycja prestiżowego konkursu „Stacja Benzynowa Roku” okazała się bardzo udana dla nowo otwartej stacji MOL 834 Klemencice. Podczas najważniejszego corocznego spotkania branży, XXII Forum PetroTrend 2023, które odbyło się 20 marca w Warszawie, MOL Polska otrzymała nagrody w czterech kategoriach, w tym najważniejszej – Stacja Benzynowa Roku 2023!
Jury, składające się z prelegentów, panelistów i moderatorów Forum Rynku Stacji Paliw Forum PetroTrend, doceniło i uznało stację w Klemencicach także za zwycięzcę w kategoriach konceptu gastronomicznego, konceptu kawowego oraz najlepszego menu na stacji paliw.
Cieszę się z uznania ekspertów branżowych, wyrażonego aż czterema nagrodami w prestiżowym konkursie Stacja Benzynowa Roku 2023. Nagrody zostały przyznane stacji MOP Klemencice, pierwszej zbudowanej i otwartej pod marką MOL Polska. Gratuluję całemu zespołowi, to wspaniały sukces i dobry prognostyk dla naszych partnerów, ajentów i franczyzobiorców. Skupiamy się teraz na zdobywaniu polskich klientów i rozwijaniu sieci MOL Polska – powiedział Richard Austen, prezes MOL Polska.
Nowa stacja, zlokalizowana w Klemencicach przy drodze S7, jest pierwszym z niemal 500 obiektów, które przyjmą standardy i markę MOL. W ofercie stacji znajdują się wysokiej jakości paliwa MOL EVO oraz paliwa premium EVO Plus. Paliwa zawierają dodatki EVOTECH o właściwościach oczyszczających silniki i utrzymujących je w czystości. Razem z nową stacją na polskim rynku z powodzeniem zadebiutował nagrodzony koncept gastronomiczny Fresh Corner, w którym serwowane są pyszne dania i doskonała kawa.
MOL Polska szybko wzmacnia swoją obecność w Polsce. Dążąc do bycia drugą co do wielkości siecią stacji w Polsce, firma właśnie otworzyła dwie nowe stacje w Przyjmach i Budykierzu, niedaleko Wyszkowa i Ostrowii Mazowieckiej, na trasie S8 (odcinek Warszawa – Białystok po obu stronach). Do końca okresu letniego 2023 roku proces rebrandingu ma objąć 100 stacji.
Paliwa dostępne na stacjach MOL Polska mają pochodzić głównie z polskich rafinerii, a oferta ma być rozbudowana również o paliwa alternatywne. Na wielu rynkach regionu Grupa MOL była jedną z pierwszych sieci wprowadzających szeroką ofertę gastronomiczną. Podstawą oferty nowego konceptu od początku stanowiły najwyższej jakości kawa oraz hot-dogi.
Dla Grupy MOL, Polska jest naturalnym kierunkiem rozwoju jako duży, dojrzały rynek z silną gospodarką i stabilnym otoczeniu regulacyjnym. Nie bez znaczenia jest także wysoki stopień motoryzacji rynku. Sieć Grupy MOL to niemal 2500 stacji w regionie. Mając taki potencjał Grupa z powodzeniem wprowadza nowe pomysły i konkurencyjną ofertę dla klientów. Europa Środkowa i Wschodnia to główny obszar jej działalności. W Polsce firma zamierza stać się preferowaną siecią stacji dla polskich klientów.
Konkurs „Stacja Benzynowa Roku” jest organizowany przez wydawcę magazynu „Stacja Benzynowa & Convenience Store” i portalu www.petrolnet.pl.
Pełna lista kategorii, finalistów i zwycięzców znajduje się TUTAJ.
Źródło: MOL Polska