MOOG podkreśla kluczowe cechy w częściach układu kierowniczego i zawieszenia | MOTOFAKTOR

MOOG podkreśla kluczowe cechy w częściach układu kierowniczego i zawieszenia

Wybór najlepszych części wymaga zaangażowania dostawcy w innowacyjność, doskonałość produkcji i zapewnienie jakości, na co stawia marka MOOG.

Istnieje wiele powodów, dla których dzisiejsze samochody osobowe oferują znacznie lepsze osiągi i jakość prowadzenia w porównaniu ze starszymi modelami. Wśród tych powodów jest zastosowanie wysoce zaawansowanych elementów układu kierowniczego i zawieszenia, zaprojektowanych tak, aby radykalnie poprawić wyczucie układu kierowniczego i jego responsywność. A kiedy nadejdzie czas wymiany którejkolwiek z tych części, wybór między jedną a drugą marką może mieć ogromny wpływ na osiągi pojazdu, niezawodność, bezpieczeństwo i zadowolenie właściciela.

 

MOOG, światowa marka części do układów kierowniczych i zawieszenia, stale rozwija swoją ofertę, aby sprostać wymaganiom warsztatów samochodowych i ich klientów.

 

Dla niewprawnego oka część układu kierowniczego lub zawieszenia jednej marki może wyglądać bardzo podobnie do części konkurencyjnego dostawcy. Ale kiedy produkt ten będzie w pudełku MOOG, właściciel warsztatu i mechanik mogą być pewni, że pomoże im to w wykonaniu doskonałej naprawy – powiedział Davor Horvat, business line leader, układ kierowniczy i zawieszenia, region EMEA – Najważniejszą korzyścią z wyboru MOOG jest to, że masz spokój ducha, który zapewnia instalowanie wydajnych i trwałych części w pojazdach Twoich klientów.

 

Wiele komponentów MOOG przeznaczonych na rynek europejski jest montowanych i zatwierdzanych wyłącznie w najnowocześniejszym zakładzie produkcyjnym marki w Barcelonie w Hiszpanii. Dedykowany, wewnętrzny montaż i kontrola jakości mają zapewniać, że każda część da wyjątkową wydajność nawet w najbardziej wymagających środowiskach operacyjnych.

 

Równie ważny jest projekt produktu. Najnowszą z wielu innowacji MOOG jest opatentowana technologia Hybrid Core, która znacznie zwiększyła trwałość wahaczy poprzecznych, przegubów kulowych, końcówek drążków kierowniczych i drążków osiowych MOOG, dzięki zastosowaniu panewki z rdzeniem z włókna węglowego. Proces indukcyjnego hartowania trzpieni sprawił, że są one pięciokrotnie trwalsze i nawet dwukrotnie mocniejsze.

 

Nowa konstrukcja zapewniać ma również większą odporność na odkształcenia pod wpływem obciążenia, które mogą wystąpić w trakcie eksploatacji elementów i które potocznie nazywamy „luzem”. Dzięki temu możemy zapewnić precyzyjne wyczucie układu kierowniczego i kontrolowany ruch układu zawieszenia przez cały okres użytkowania elementu.

 

Technologia Hybrid Core stanowi kolejny ważny kamień milowy w historii MOOG i nowy punkt odniesienia w zakresie wydajności i trwałości produktów w branży motoryzacyjnej — powiedział Horvat – MOOG zdobył zaufanie klientów na całym świecie poprzez nieustanną koncentrację na innowacjach, jakości i wydajności. Budujemy na tym dziedzictwie każdą część, która znajduje się w pudełku MOOG.

 

Źródło: DRiV

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).