Podpisana umowa umożliwia współpracę z największymi producentami części motoryzacyjnych, dystrybutorami na rynku części zamiennych oraz z największymi, europejskimi organizacjami tego sektora CLEPA (Europejskie Stowarzyszenie Dostawców Branży Motoryzacyjnej) i FIGIEFA (Europejska Federacja Dystrybutorów Części Zamiennych dla Przemysłu Motoryzacyjnego).
Dzięki tej współpracy Stowarzyszenie uzyskuje możliwość pozyskania informacji o zachowaniach użytkowników samochodów. Moto Data właśnie opracowuje kolejne cykliczne badania parku samochodowego i zachowań kierowców w Europie Centralnej i Wschodniej. W kolejnych etapach opracuje dane dotyczące segmentu B2B czyli badania warsztatów samochodowych, rynku pojazdów ciężarowych w Polsce i w krajach Europy Wschodniej i Centralnej.
Moto Data Sp. z o.o. jest instytutem badawczym wyspecjalizowanym w badaniach rynku motoryzacyjnego. Od 2008 r. wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować producentom samochodów oraz producentom i dystrybutorom części zamiennych lepsze decyzje biznesowe. Moto Data przeprowadza badania ilościowe i jakościowe dotyczące parku samochodowego, zachowań profesjonalistów na rynku wtórnym (aftermarket) oraz konsumentów na rynku posprzedażowym. Moto Data działa w krajach Europy Centralnej i Wschodniej, przeprowadzając badania w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Ukrainie, Serbii i na Węgrzech. W ofercie firmy są gotowe badania jak i możliwości przeprowadzania badań na zlecenie, dostosowanych do profilu działalności i oczekiwań klientów.
Źródło: Moto Data