Moto-Profil z bogatym programem na 30-lecie | MOTOFAKTOR

Moto-Profil z bogatym programem na 30-lecie

Moto-Profil świętuje 30 lat działalności i w związku z tym szykuje na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji i konkursów dla partnerów biznesowych.

 

 

Na 2023 rok Moto-Profil przygotowuje wiele nowości, które pomogą klientom firmy szybciej rozwijać biznes w Polsce i Europie. Będą to m.in.: nowy katalog części, rozwój oprogramowania do zarządzania punktami motoryzacyjnymi czy poszerzenie oferty handlowej o kolejne produkty, w tym asortyment marek własnych: ProfiPower, Oyodo i JPN. Równolegle, na 30-lecie firma zaplanowała serię wydarzeń specjalnych, skierowanych zarówno do klientów, jak i pracowników Moto-Profilu. Będą to m.in.:

 

  • konkurs jubileuszowy dla partnerów biznesowych, z rekordową w historii Moto-Profilu liczbą nagród, który ruszy już w kwietniu,
  • jubileuszowa edycja konferencji dla klientów z Polski i Europy, planowana na czwarty kwartał 2023 r.,
  • seria pikników dla pracowników Moto-Profil we wszystkich lokalizacjach firmy w Polsce, połączona z konkursami oraz licznymi atrakcjami.

 

W ramach 30-lecia Moto-Profil wprowadził także zmiany, które dotyczą strategii firmy w innych aspektach, niż stricte biznesowe. To m.in. nowa strona www.moto-profil.pl, która odznacza się większą funkcjonalnością, przyjaznym użytkownikom interface’em i treściami sprofilowanymi m.in. pod kątem zagranicznej ekspansji. Kolejną nowością jest odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, który zmienia się po raz pierwszy od początku działalności dystrybutora. Dotyczy to m.in. nowego logo Moto-Profil, które wciąż nawiązuje do tradycji firmy, lecz łączy je z nowoczesnym designem. Podstawowym elementem jest litera „M”, będąca symbolem Moto-Profilu od 1993 roku, podzielona na trzy części; w środku zawiera element nawiązujący do rozwoju, drogi i wskazówki obrotomierza. Tym samym nawiązuje do ambicji firmy w zakresie zwiększenia jej obecności w całej Europie, w myśl zaprezentowanej w ubiegłym roku wizji: „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro”.

 

Michał Tochowicz, Prezes Moto-Profilu
Michał Tochowicz, Prezes Moto-Profilu, Fot. Moto-Profil

30 lat Moto-Profilu to tak naprawdę odzwierciedlenie rozwoju wolnego rynku motoryzacyjnego w Polsce od początku lat 90. XX wieku. Nasza firma – jak i cała branża – bardzo się zmieniała w ostatnich trzech dekadach i rosła w wyjątkowym tempie. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ostatnie 2-3 lata to dla nas czas wyjątkowej ewolucji w podejściu do procesów biznesowych, operacyjnych oraz nowych technologii. Jedno jest jednak od zawsze niezmienne: nasza filozofia działania, oparta na dobrych i transparentnych relacjach. Rozwój Moto-Profilu byłby jednak niemożliwy bez naszego fantastycznego zespołu oraz partnerów biznesowych. Chcemy im serdecznie podziękować za wspólne 30 lat, stąd planowane przez nas obchody na skalę, jakiej jeszcze w historii firmy nie było – mówi Michał Tochowicz, prezes Moto-Profilu.

Źródło: Moto-Profil

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).