Początkowo opracowany jako „Bridgestone Connect”, My Speedy to rozwiązanie dla samochodów podłączonych do sieci, którego celem jest zwiększenie pewności kierowcy i spokój ducha.
My Speedy to cyfrowe narzędzie, które ma pomagać kierowcom lepiej zarządzać pojazdami, monitorując je w czasie rzeczywistym i zapobiegając problemom z konserwacją, jednocześnie pomagając im uniknąć potencjalnie niebezpiecznych zdarzeń, które kosztują zarówno czas, jak i pieniądze.
Wgląd na stan techniczny pojazdu może stanowić problem dla kierowców, ponieważ wielu nie wie, co tak naprawdę dzieje się pod maską samochodu. Ten brak informacji może powodować nieoczekiwane, a nawet niebezpieczne zdarzenia. My Speedy ma rozwiązać ten problem, zapewniając:
My Speedy jest wyjątkowy, ponieważ jest to obecnie jedyne dostępne rozwiązanie na rynku wtórnym z prawdziwie prognostycznymi możliwościami konserwacji opon i pojazdów. Podstawowe rozwiązanie jest bezpłatne, a niektóre bardziej zaawansowane funkcje są dostępne za opłatą.
Bridgestone France po raz pierwszy wydała aplikację pod marką „My Speedy” we wszystkich 20 sklepach Speedy we wrześniu 2018 r., a następnie wprowadziła ją do 500 innych sklepów w sieci My Speedy. Koncepcja, po raz pierwszy opracowana przez Bridgestone, nadal rozwija się w Europie i poza siecią Speedy.
W świecie i przemyśle w szybkiej transformacji, My Speedy to nasza odpowiedź na to, aby przejrzystość pojazdu była dostępna dla wszystkich - co jest odwiecznym problemem dla prawie każdego kierowcy - i sposobem na utrzymanie ludzi, bez względu na wszystko. Konserwacja predykcyjna odegra kluczową rolę w przyszłości mobilności, a wydanie My Speedy jest znaczącym momentem w naszej podróży tam.
dyrektor generalny i prezes Bridgestone EMEA - Paolo Ferrari