Stellantis i NEXUS ogłosili dziś nawiązanie strategicznego i innowacyjnego partnerstwa biznesowego. Partnerstwo ma na celu dalszy rozwój marek posprzedażowych Stellantis, przy jednoczesnym wykorzystaniu ugruntowanej obecności NEXUSA w globalnej dystrybucji, aby znacząco przyspieszyć rozwój niezależnego kanału obsługi posprzedażnej, zaczynając od Ameryki Północnej, Bliskiego Wschodu oraz Azji i Pacyfiku.
Członkowie NEXUSA uzyskać mają dostęp do oferty produktów i usług 360° Stellantis, która uzupełnia ich obecne portfolio, zapewniając bardziej rozbudowane i przystępne cenowo rozwiązania dla klientów na całym świecie, zgodnie z ustalonym modelem dystrybucji w poszczególnych krajach (dystrybucja selektywna, autoryzowani dealerzy).
Ta transformacja z producenta konwencjonalnych samochodów i lidera IAM w bardziej innowacyjne partnerstwo, w którym wygrywają obie strony, jest zgodna z DNA i długoterminowymi celami zarówno Stellantis, jak i NEXUSA. Celem Stellantis jest „Przewodzić ścieżką, w którą porusza się świat”, dostarczając czyste, bezpieczne i niedrogie rozwiązania w zakresie mobilności, a także dostarczając pełną gamę części i usług, aby stworzyć dożywotnią relację z klientami i kierowcami.
Partnerstwo to stwarza również możliwość dalszego poszukiwania wzajemnie korzystnych synergii. Mogą one obejmować globalną konsolidację zakupów, projekty cyfryzacji, wykorzystanie zasięgu dystrybucyjnego i komercyjnego know-how obu firm, a także rozwiązania w zakresie mobilności i inicjatywy dotyczące gospodarki o obiegu zamkniętym. Zwiększyć ma to trwałość ich modelu biznesowego. Partnerstwo ma znacznie poszerzać także możliwości, jakie będą mieli klienci Stellantis i NEXUSA w ramach podejścia czysto zorientowanego na klienta.
„Ta umowa jest częścią globalnej inicjatywy rozwojowej, w pełni spójnej z działalnością naszych autoryzowanych warsztatów i działalności sieci Eurorepar Car Service. Wykorzystanie społeczności i zasięgu NEXUSA oraz oferty produktów 360° Stellantis wzmocni naszą pozycję i nasz rozwój zgodnie z celami planu strategicznego Dare Forward 2030. Z przyjemnością ogłaszamy ratyfikację tego partnerstwa z NEXUSEM, na którym skorzystają obie nasze firmy” – powiedziała Sylvie Layec, starsza wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w firmie Stellantis Parts and Services.
„Będąc wiodącą społecznością AA na świecie i mając niezwykle postępowe podejście, kluczowe znaczenie ma nawiązanie relacji biznesowych z wiodącymi graczami na światowym rynku motoryzacyjnym. Opracowanie owocnego planu działania zarówno dla Stellantis, jak i NEXUS zapewnia wiele korzyści naszym firmom i pomoże nam zaprojektować motoryzacyjny rynek części zamiennych jutra” – powiedział Gaël Escribe, dyrektor generalny NEXUS Automotive International.
Źródło: NEXUS
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?