W ramach umowy serwisy NEXUS otrzymają dostęp do specjalistycznej wiedzy jednego z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Współpraca obu firm zapewni warsztatom samochodowym dostęp do fachowych szkoleń i najnowszych technologii, natomiast klientom sieci NEXUS zapewni najwyższej jakości profesjonalną obsługę techniczną. Wszystko po to, by jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek obu marek i zyskać zaufanie klientów, którzy poszukują produktów i usług na najwyższym poziomie.
Regionalna współpraca pomiędzy Total Polska i Nexus Automotive Central Europe będzie wspaniałym przykładem kooperacji i mamy nadzieję, że zostanie powielana na kolejnych rynkach. Dzięki dostępowi do profesjonalnej i jednej z najszybciej rozwijającej się sieci warsztatowej NexusAuto, TOTAL umocni swoją pozycję w rynku i będzie jeszcze bardziej rozpoznawalną marką olejową w Polsce. Jesteśmy niezwykle podekscytowani rozpoczynającą się współpracą.
Członek Zarządu Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o. - Hubert SłokWarsztat, który chce się rozwijać w dzisiejszych czasach - musi - korzystać z informacji technicznych pozyskanych od światowych producentów. Konstrukcje współczesnych samochodów zmieniają się błyskawicznie i bez dostępu do wiedzy o najnowszych technologiach, np. dotyczących środków smarnych czy olejów, nie ma możliwości ich poprawnej obsługi. TOTAL gwarantuje przekaz na najwyższym światowym poziomie, co przyniesie wiele korzyści warsztatom zrzeszonym w naszej sieci.
Manager ds. Rozwoju sieci N!Auto/N!Truck z firmy Nexus Automotive Central Europe Sp. z o.o. - Rafał Kędziorek
Oprócz fachowej wiedzy technicznej i szkoleń współpraca obu firm ma zapewnić serwisom samochodowym sieci NexusAuto dodatkowe narzędzia wspierające w codziennej pracy takie jak: spotkania szkoleniowe w terenie z członkami Team TOTAL, zewnętrzne oznakowanie warsztatów i ciekawe promocje.
Współpraca z firmą Nexus Automotive Central Europe to dla Total Polska ważny krok w zakresie wzmocnienia obecności marki TOTAL w środowisku warsztatów samochodowych. Poprzez wspólne działania w obszarze szkoleń, marketingu, eventów bezpośrednich oraz promocji sieciowych, chcemy dostarczać mechanikom profesjonalną wiedzę oraz produkty najwyższej jakości, co przełoży się na satysfakcje klientów końcowych. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze wspólne projekty.
Managing Director Total Polska - Nicolas Leblond
Źródło: Total