NEXUS przedstawił nowe logo i wizję aftermarketu | MOTOFAKTOR

NEXUS przedstawił nowe logo i wizję aftermarketu

NEXUS Automotive International zaprezentował swoje nowe logo, a zarazem nazwę, która teraz brzmi NEXUS The Automotive Aftermarket Company oraz swoją wizję przyszłości rynku wtórnego.

 

 

Jak podkreślono na NEXUS Business Forum w Wiedniu, motoryzacyjny rynek wtórny stoi przed poważnymi wyzwaniami, takimi jak: elektryfikacja, cyfryzacja i konsolidacja. W tym kontekście przejście od „części” do „części i inteligentnych usług mobilności” jest kluczowym wyzwaniem. NEXUS Automotive International ujawnił swój nowy podpis jako „The Automotive Aftermarket Company”, co ma wyrażać ambicję całej społeczności NEXUS, aby przewodzić nadchodzącej transformacji sektora.

 

NEXUS podsumowuje misję „The Automotive Aftermarket Company” w trzech sekcjach:

Rozwój podstawowej działalności

Minęło 8 lat od NEXUS stworzył wiodącą sieć Automotive Aftermarket, z ambicją stania się globalnym akceleratorem wzrostu. NEXUS zamierza wciąż rozwijać swoją światową sieć dystrybutorów w nadchodzących latach poprzez jeszcze ściślejszą i aktywniejszą współpracę ze swoimi dostawcami; a także poszerzanie portfolio dostawców poprzez aktywną promocję „zielonych dostawców” oraz podejście z „części” do „części i inteligentnych usług mobilności”.

 

Kolejnym ważnym kierunkiem w nadchodzących latach ma być ekspansja i profesjonalizacja N! usługi szkoleniowe i koncepcje warsztatowe (m.in. N! Academy i N! Auto).

Zarabianie na innowacjach

Aftermarket motoryzacyjny w  2035 roku będzie znacząco różnił się od tego obecnie. Przed nami nowe wyzwania i możliwości, w tym elektryfikacja, cyfryzacja i konsolidacja. NEXUS stawia sobie za cel przewidywanie trendów i trzymanie się blisko ekosystemów innowacji oraz wspieranie innowacji na całym świecie. W ten sposób planuje przyczynić się do planów rozwoju swoich dystrybutorów i pomóc im w dywersyfikacji działalności w perspektywie 2035 roku.

 

Innowacje były i nadal mają być sednem strategii inwestycyjnej NEXUS. W związku z tym sieć stworzyła venture capital Mobilion i wspierała fundamenty wielu start-upów, w tym Sparkera, platformę usług dla rynku wtórnego, która ma zostać uruchomiona w październiku we współpracy z wieloma strategicznymi współinwestorami.

 

Ponadto NEXUS wyraża dumę z Ki Mobility Solutions, w które zainwestował Mobilion. Zostało to stworzone przez jednego z interesariuszy NEXUS TVS Automotive Solution i, w raporcie opublikowanym przez HSBC i KPMG, został zidentyfikowany jako jeden z kolejnych 10 „jednorożców”, które się pojawią w Indiach.

Zrównoważony rozwój

W ciągu ostatnich 4 lat NEXUS podjął wiele inicjatyw w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i w najbliższej przyszłości ma kontynuować wysiłki w tym obszarze. Wyzwanie zrównoważonego rozwoju chce traktować zarówno jako konieczność, jak i grunt dla przedsiębiorczości. W tym kontekście ma zainaugurować Dzień Klimatu NEXUS podczas kolejnego Forum Biznesowego, które ma odbyć się w Montrealu w marcu 2023 roku.

 

Od momentu powstania w 2014 roku, NEXUS stale dostosowuje się do potrzeb i oczekiwań naszej branży, zgodnie z naszym wyznaczonym celem: „Jesteśmy ci winni więcej niż zwykły biznes”. Biorąc pod uwagę trzy podstawowe kierunki, które stanowią filary naszej przyszłej mapy drogowej, zdecydowaliśmy się nieznacznie zmodyfikować sygnaturę NEXUS i podzielić się naszą nową wizją na nadchodzące lata z całą społecznością rynku wtórnego; aby poprowadzić nadchodzącą transformację – powiedział Gaël Escribe, dyrektor generalny NEXUS.

 

Źródło: NEXUS

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).