Nowe stanowiska w strukturze Nexus Automotive International będą obowiązywać od 1 października 2022 r., z okresem przejściowym do końca 2022 r.
Ta nowa pozycja ma na celu wzmocnienie regionalnych operacji NEXUS i dostosowanie się do zmian na rynku, aby zapewnić zrównoważone i proaktywne możliwości sprzedaży i wzrostu zarówno dla Dostawców, jak i Członków sojuszu, w ramach N! Strategii 2025.
Kontynentalny Wiceprezes NEXUS ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu ma kierować się przedsiębiorczym nastawieniem, które będzie sprzedawać, promować i wdrażać zarówno komercyjne, jak i marketingowe inicjatywy. Objąć ma to firmowy program lojalnościowy, a także zawieranie umów i zwracanie uwagi na konkretne nowe projekty i inicjatywy mające na celu zwiększenie ogólnej działalności członków Społeczności NEXUS.
Obowiązki nowego wiceprezesa ds. sprzedaży i rozwoju biznesowego będą podlegać bezpośrednio Gaëlowi Escribe i będą obejmować następujące obszary:
Koordynacją zespołu „Wiceprezesa ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu” będą kierować Martin Hendriksen i Fernando Passos, z dwoma odpowiednimi „obszarami głównymi”:
To nowe stanowisko ma na celu pełną koordynację planowania i wdrażania strategii NEXUS 2025 we współpracy ze wszystkimi działami wewnętrznymi sojuszu.
Koordynując realizację „Strategii 2025”, która jest w dużym stopniu związana z satysfakcją wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych członków NEXUS Community, ta nowa funkcja ma obejmować zarówno planowanie strategiczne, jak i zarządzanie doświadczeniami klientów.
To stanowisko obejmie Martin Hendriksen, który obejmie je oprócz pełnienia funkcji wiceprezesa ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w Afryce i na Bliskim Wschodzie. Hendriksen będzie podlegał bezpośrednio Gaëlowi Escribe, dyrektorowi generalnemu Nexus Automotive International.
Źródło: Nexus Automotive International