Nexus wyznaczył cele na rok 2022 | MOTOFAKTOR

Nexus wyznaczył cele na rok 2022

Nexus zorganizował hybrydowe spotkanie z N! dostawcami,  którym przedstawił cele postępowe na 2022 r.

W wydarzeniu, które odbyło się we Frankfurcie, wzięło udział około 55 przedstawicieli dostawców, z czego ponad 100 uczestniczyło za pośrednictwem platformy cyfrowej.

 

Dyrektor generalny Gael Escribe powiedział, że zespół Nexusa przez ostatnie dwa lata intensywnie pracował nad przygotowaniem N! społeczności na przyszłość.

Jesteśmy Wam winni więcej niż zwykły biznes, to obietnica, którą Nexus daje całej swojej społeczności, a w 2022 r. wszystkie te działania rozkwitną.

Dyrektor generalny Nexus - Gael Escribe

 

Podczas spotkania zespół zarządzający Nexusa przedstawił wsparcie dostępne dla N! dostawców, które pomogą im rozwijać ich działalność, a także możliwość przyłączenia się do nowych, innowacyjnych projektów. Wśród wyróżnionych inicjatyw były:

 

  • Rozszerzenie menedżera i N! zespołu deweloperów biznesowych wspierających rozwój dostawców, w tym pomagających w przejściu na nowe modele biznesowe
  • Stworzenie struktury „full service”, aby pomóc dostawcom prognozować i zarządzać zapasami, sprzedawać i wspierać ich produkty. Założona w Afryce i na Bliskim Wschodzie, aby rozpowszechnić ją na wszystkich N! dostawców
  • To, że Nexus jest pierwszym ITG, który powołał dyrektora ds. obsługi klienta, co pozwala mu jeszcze bardziej zbliżyć się do członków i dostawców, gdziekolwiek się znajdują na świecie
  • Stworzenie roli Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju, którego zadaniem będzie wspieranie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym pierwszego corocznego „Dnia Klimatu” na rynku wtórnym we wrześniu. Ponadto, aby pomóc dostawcom „zazielenić się” i rozwinąć portfolio ekologicznych produktów.
  • Ciągła koncentracja na nowych rozwiązaniach w zakresie mobilności i cyfryzacji, przez wspieranie start-upów i nowych przedsięwzięć, które zapewnią innowacyjne usługi dla przyszłego rynku wtórnego
  • Rozwój motoryzacyjnej platformy usług w zakresie innowacji i sukcesu na rynku wtórnym, która wkrótce ma zostać otwarta w Lyonie.

 

Delegaci usłyszeli, że kluczowym elementem przyszłej strategii jest wspieranie N! Społeczności, aby przejść od sprzedaży samych części do modelu części i usług. Aby to osiągnąć, Nexus zidentyfikuje usługi gotowe do wprowadzenia na rynek na wczesnym etapie i zintegruje je ze swoim portfolio usług, tworząc nowe możliwości generowania przychodów dla N! członków i dostawców.

 

Gael Escribe podsumował: Naszą ambicją jest dać naszej społeczności więcej niż zwykły biznes, przygotowując N! członków i dostawców dla rewolucji mobilności i wyzwania zrównoważonego rozwoju, jednocześnie czerpiąc maksymalny wzrost z mocnych stron społeczności i zwiększając jej wpływ na rynek.

 

Źródło: Nexus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).