Nexus zaprasza na cyfrowe targi N! Virtual Days | MOTOFAKTOR

Nexus zaprasza na cyfrowe targi N! Virtual Days

W dniach 14-15 października br. odbędą się N! Virtual Days - cyfrowe targi, gdzie firmy zrzeszone w Nexusie będą mogły zacieśnić relacje lub nawiązać nowe.

Nadchodzące cyfrowe targi zgromadzą 70 dostawców i ponad 175 członków N! Społeczności. Od 28 września br. ponad 110 członków może rezerwować spotkania z z 45 wystawcami, w tym dostawcami i partnerami zrzeszonymi w Nexusie.

 

Trwająca pandemia COVID-19 sprawiła, że firmy zrzeszone w Nexusie musiały zmienić sposób komunikacji z bezpośrednich spotkań na te zdalne. Efektem tego była m.in. intranetowa platforma CON!NECT, na której członkowie i dostawcy społeczności Nexusa mogą gromadzić się i łączyć. Kolejnym krokiem były już internetowe webinaria N! Akademii prowadzone przez dostawców Nexusa, szkolące ponad 800 członków w różnych tematach i kategoriach.

 

Zorganizowany został również webinar „think-thank-owy”, podczas którego główni aktorzy rynku wtórnego zebrali się online, aby omówić konsekwencje COVID-19 dla branży. Nexus zamierza kontynuować serię regionalnych seminariów internetowych, aby odświeżać wiedzę swojej społeczności i znaleźć rozwiązania dla jej firm, bez względu na to, gdzie się znajdują.

 

Następnym krokiem na tej cyfrowej autostradzie mają być N! Virtual Days, nowa okazja dla członków i dostawców Nexusa do wzięcia udziału w pierwszych wirtualnych targach tej organizacji.

Jak będą wyglądać N! Virtual Days?

Całe targi będzie można odwiedzić zdalnie, siedząc przed własnym komputerem.

 

Wirtualne centrum wystawiennicze Nexusa składać się będzie z trzech hal:

 

  • Audytorium: dwa razy każdego dnia będzie można uczestniczyć w webinariach Nexusa, podczas których będzie otrzymywać aktualne informacje o działaniach i strategiach organizacji.
  • Wystawcy: strategiczni dostawcy Nexusa powitają odwiedzających bezpośrednio na swoich cyfrowych stoiskach. Tutaj dostawcy będą prowadzić spotkania, udostępniać dokumenty, webinary i zasoby.
  • Strefa wypoczynkowa: każdy uczestnik będzie mógł spotykać się bezpośrednio w salonie i rozmawiać online z osobami w pokoju.

Audytorium

Podobnie jak w przypadku tradycyjnych targów, uczestnicy będą mogli z wyprzedzeniem planować spotkania. Dostawcy mogą uczestniczyć z większą liczbą przedstawicieli, co daje im możliwość sprowadzenia lokalnego zespołu na spotkania z członkami z ich regionu.

Stoiska

Źródło: Nexus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).