Nokian Tyres: usługa Dealer Services wzbogacona o nowe funkcje | MOTOFAKTOR

Nokian Tyres: usługa Dealer Services wzbogacona o nowe funkcje

Nokian Tyres udoskonalił usługę Dealer Services, skierowaną do autoryzowanych dealerów marki.

Usługa Nokian Tyres Dealer Services zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia dla firm działających w branży oponiarskiej oferując wsparcie w zakresie sprzedaży i zarządzania zamówieniami, a także obsługi osobistej i wiedzy biznesowej. Aby odpowiedzieć na obecne potrzeby w zakresie usług cyfrowych, firma Nokian Tyres postanowiła zamiast zwykłego sklepu internetowego zaoferować znacznie bardziej kompleksową usługę kładąc jedocześnie nacisk na pełną dostępność i łatwość w obsłudze.

Nasi klienci to także konsumenci, którzy korzystają na co dzień z różnego rodzaju doskonałych usług cyfrowych. Stąd też konieczność stworzenia własnego kanału przeznaczonego dla klientów biznesowych. Naszym autoryzowanym dealerom oferujemy ten sam poziom usług do którego przyzwyczajeni są jako konsumenci.

Nokian Tyres - Antti Merikoski

 

Obsługa osobista online – łatwe i szybkie zamawianie

 

Usługa Nokian Tyres Dealer Services zaprojektowana została w taki sposób, aby ułatwić proces składania zamówień, a także zapewnić jego szybki i sprawny przebieg. Opcja wyszukiwania jest łatwa w użyciu, informacje o dostępności produktów aktualizowane na bieżąco, a materiały promocyjne są dostępne od ręki. Dzięki temu dealerzy marki Nokian mogą poświęcić pełną uwagę swoim klientów zamiast tracić czas na wyszukiwanie materiałów i informacji w różnych źródłach.

 

W Europie Środkowej nowa wersja Usługi Dealer Services firmy Nokian Tyres udostępniona została jesienią 2017 r. Jej premiera na rynku amerykańskim miała miejsce w marcu tego roku, natomiast w krajach Skandynawskich uruchomiona zostanie w 2019 r.

 

Usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres – niezbędnik firmy oponiarskiej

 

Udoskonalona Usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres oferuje w jednym miejscu wszystkie usługi: narzędzie do zamawiania oraz informacje na temat produktów, a także materiały marketingowe.

 

Ponadto obejmuje wiele nowych funkcji:

 

  • Nowy kanał obsługi osobistej dostępny z każdego urządzenia.
  • Szybki proces wyszukiwania i zamawiania w celu ułatwienia i przyspieszenia zamawiania opon.
  • Cała historia zamówień klienta w jednym miejscu bez względu na kanał zamawiania.
  • Rzetelne i aktualne informacje na temat produktów i ich dostępności.
  • Usługi i dodatkowe materiały dostępne w sześciu językach (angielski, niemiecki, francuski, włoski, czeski oraz polski).

 

Źródło: Nokian Tyres

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).