Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC

Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC

Castrol rozpoczął kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych MAGNATEC w Polsce.

Kampania potrwa 3 miesiące, począwszy od stycznia 2024 r. W czasie kampanii zostanie zaprezentowane, jak marka MAGNATEC spełnia szeroki zakres specyfikacji producentów OEM, zapewniając zwiększoną wartość i korzyści właścicielom samochodów, mechanikom, dystrybutorom i niezależnym serwisom.

Castrol stworzył specjalistyczny zestaw narzędzi marketingowych, aby pomóc dystrybutorom i serwisom w prezentowaniu i promowaniu produktów Castrol MAGNATEC wśród ich klientów. Zestaw narzędzi obejmuje zasoby, takie jak broszury i plansze ścienne, pozwalające zwiększyć zdolność mechaników do wyboru odpowiedniego oleju do konkretnych silników, a także szablony wiadomości e-mail, plakaty, zwijane banery, naklejki i inne materiały — wszystkie zaprojektowane z myślą o klientach w celu zwiększenia świadomości znaczenia ochrony ich pojazdów przed zużyciem.

Aż 5,9 miliona samochodów wyprodukowanych przez głównych producentów OEM w Polsce* może być serwisowanych przy użyciu zaledwie sześciu produktów MAGNATEC. Wybierając MAGNATEC jako preferowany środek smarny, serwisy mogą uprościć zarządzanie zapasami i zapewnić kompatybilność z szeroką gamą samochodów, w tym z milionami pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota i Opel.

Aby podkreślić wysoki poziom kompatybilności, firma Castrol zaprojektowała nową, efektowną grafikę MAGNATEC „Case” przedstawiającą nowe opakowania produktów wprowadzone na rynek w ubiegłym roku. Pięciolitrowa butelka o nowej konstrukcji wykorzystuje o 20% mniej plastiku**. Jest to jeden z najlepiej sprzedających się produktów w gamie Castrol MAGNATEC***. Nowe zasoby marketingowe prezentują również nową tożsamość marki Castrol, w tym zaktualizowane logo, które charakteryzuje się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i żywym designem.

Kampania podkreśla dodatkową ochronę, jaką Castrol MAGNATEC może zapewnić pojazdom. W ostatnich latach gwałtownie wzrosło nasilenie ruchu na drogach, a typowy kierowca zatrzymuje się i rusza nawet 18 000 razy w roku+, co może powodować zużycie silnika samochodu i powoli prowadzić do jego awarii. Castrol MAGNATEC zawiera molekuły DUALOCK, które przywierają do kluczowych części silnika i łączą się ze sobą, tworząc silną barierę ochronną, która radykalnie — bo aż o 50% — zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z częstego zatrzymywania się i ruszania++.

* Źródło: Olyslager z grudnia 2022 r.
** Nowy wzór butelki wprowadzony w Europie w 2023 r. zużywa mniej plastiku wagowo – od 5% (w butelkach jednolitrowych) do 20% mniej (w butelkach pięciolitrowych). Z wyłączeniem butelek o pojemności 0,5 litra.
*** W 2022 r. Castrol wyprodukował w Europie 11 mln butelek pięciolitrowych, 8,5 mln butelek czterolitrowych, 38,5 mln butelek jednolitrowych i 270 tys. butelek półlitrowych.
+ Globalna średnia obliczona na podstawie danych z 50 miast; wskaźnik Castrol MAGNATEC Stop-Start 2014.
++ Przebadano względem limitu zużycia API SN w teście Sequence IVA oraz limitu ACEA w teście OM646LA.

Źródło: Castrol

 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).