Ośrodek działa od sierpnia 2019 r. i stanowi dedykowane miejsce, w którym będą rozpatrywane wszystkie zgłoszenia gwarancyjne z Europy Środkowo-Wschodniej, co umożliwi szybsze, lokalne przetwarzanie reklamacji. Pierwszą linią produktów, które będą obsługiwane w Pradze, są sprężarki klimatyzacji Denso. Nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych jest już w pełni funkcjonalne i gotowe do świadczenia wysokiej jakości usług. Od dziś wszystkie reklamacje od klientów z Europy Środkowo-Wschodniej należy przesyłać – wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym – na nowy adres w Pradze, a nie na dotychczasowy adres w Holandii.
Inżynierem Denso ds. rozpatrywania reklamacji został Zdenek Loukota, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obsłudze zgłoszeń gwarancyjnych. Nowy adres do zgłaszania reklamacji to: Denso Europe B.V., Pekarska 695/10, 15500 Praha 5 – Jinonice, Czechy.
Źródło: Denso