Zaprojektowany z myślą o samochodach z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem STAG R02 DPI dostosowuje się do zmieniających się warunków pracy silnika. Jego niewielkie wymiary ułatwiają montaż nawet w małych przestrzeniach pod maską auta.
Dwie membrany R02 DPI działają synchronicznie, aby zapewnić płynną i efektywną kontrolę nad ciśnieniem. Współpracuje zarówno z systemami do bezpośredniego wtrysku, jak i silnikami turbodoładowanymi. Zaprojektowany został do obsługi mocy do 220 koni mechanicznych.
Co wyróżnia R02 DPI?
• Podwójne sterowanie zaworem: dwie membrany dla podwójnej precyzji.
• Kompaktowa moc: mniejsze wymiary, niezmiennie potężna wydajność.
• Wszechstronność: idealny do silników z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowanymi.
W silnikach wolnossących, R02 DPI utrzymuje stabilność bez wzrostu ciśnienia. Podciśnienie steruje R02 DPI, zwiększając ciśnienie gazu na wyjściu reduktora. To oznacza, że w silnikach z turbiną, gdzie podciśnienie może sięgać od -0,3 do 3 barów, R02 DPI dostosowuje ciśnienie wtrysku od 1 do 1,7 bara, w zależności od potrzeb silnika.
Źródło: AC SA