Champion Lubricants przedstawi produkty i nowe usługi podczas targów Automechanika Frankfurt 2024.
Champion Lubricants z radością ogłasza swój powrót na tegoroczne targi Automechanika Frankfurt. Marka przedstawi szereg nowych, innowacyjnych produktów stworzonych dla szybko rozwijającego się rynku wtórnego, jak również nowe, ważne usługi dla klientów i użytkowników końcowych.
Marka wystawi wiele nowych produktów, podkreślając swoje zaangażowanie w zdobywanie nowych terenów i tworzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań dla rynku wtórnego. Obejmuje to premierę gamy produktów dla pojazdów elektrycznych E-Pulse, nowej linii płynów chłodzących i zapobiegających zamarzaniu, jak również nowej linii przyjaznych dla środowiska bezwodnych smarów wapniowych oraz, zrównoważonej linii wyścigowej.
W 2019 r. Champion był jedną z pierwszych firm, która zaprezentowała linię dla pojazdów hybrydowych z syntetycznymi smarami o niskiej lepkości zmniejszającymi emisję CO2 i zaprojektowaną, by zapewnić najlepsze osiągi pojazdów hybrydowych wyposażonych w silniki benzynowe i elektryczne.
Tegoroczną premierą linii dla pojazdów elektrycznych E-Pulse, Champion, poprzez produkty opracowane w celu spełnienia specyficznych wymagań pojazdów elektrycznych, podkreśla swoje zaangażowanie w mobilność elektryczną oraz umacnia swoją pozycję jednego z kluczowych graczy na rynku e-mobilności.
Linia E-Pulse zostanie wprowadzona na rynek podczas targów Automechanika. W jej skład wchodzą:
Wraz z szybkim rozwojem rynku wtórnego, Champion proponuje także nowe usługi, którymi wesprze swoich klientów na całym świecie. Pierwsza z nich to LubeTrack, nowa usługa analizy oleju, stworzona, by pomóc klientom z sektora pojazdów ciężkich. Co więcej, Champion z dumą oferuje kompleksowy i atrakcyjny pakiet rozwiązań 360° dla dystrybutorów i użytkowników końcowych.
Champion Lubricants będzie gospodarzem konferencji prasowej, która odbędzie się 11 września. Dwaj zaangażowani prelegenci – Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek i Franck Jolly, dyrektor ds. sprzedaży światowej, znaków towarowych i marketingu – omówią premiery najnowszych produktów i usługi, nie zapominając również o bieżących trendach rynkowych i kluczowych obszarach wzrostu. Konferencja zakończy się spojrzeniem w przyszłość, w tym na 70. rocznicę powstania firmy, która przypadnie w 2025 r.
Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek w Champion Lubricants, powiedział: „Nieustannie rozwijamy nowe, innowacyjne i przełomowe produkty, które oferują rozwiązania dla wyzwań, z jakimi rynek wtórny będzie się mierzyć w przyszłości. Targi Automechanika Frankfurt to idealna platforma do zaprezentowania naszych postępów i podzielenia się nimi, nawiązania kontaktów z szerszym rynkiem wtórnym i naszymi fantastycznymi partnerami z całego świata.”
Źródło: Wolf Oil