Na stoisku pojawiły się znane marki, nowe produkty, ciekawe technologie oraz została podkreślona współpraca firmy z sektorem OE.
We Frankfurcie swoją premierę miał Garage Gurus – program oferujący szkolenia i wsparcie techniczne. Firma zaprezentowała również nowatorskie rozwiązania stosowane w produkcji części układu kierowniczego i zawieszenia MOOG – podkreślające wkład tej marki w rozwój wiedzy inżynierskiej i chęć wyróżnienia się od produktów konkurencji.
Co prezentowały inne marki?
Kultowa marka Champion kontynuuje ekspansję. Do końca 2018 roku w ofercie pojawią się akumulatory. Razem z częściami hamulcowymi i oświetleniem, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, wzmocnią Championa jako markę kompleksowo wspierającą warsztaty. Dewiza Championa to oferowanie za rozsądną cenę dobrych produktów, na których można polegać. Do końca roku oferta Championa będzie obejmować części hamulcowe, akumulatory, oświetlenie, filtry, wycieraczki oraz części do układu zapłonowego.
Obecność Ferodo w sektorze OE podkreśla wkład tej marki w rozwój innowacji i wysokiej jakości produktów hamulcowych. Ferodo jako pierwsza marka na rynku wtórnym wprowadziła bezmiedziowe klocki hamulcowe Eco-Friction. Klocki Ferodo są używane jako wyposażenie fabryczne Forda Fiesty, podobnie zresztą jak Forda Galaxy i Audi A4. Opracowanie kierunkowych klocków hamulcowych jest kolejnym potwierdzeniem zdolności marki do tworzenia najnowocześniejszych produktów. Prezentacji nowych klocków kierunkowych towarzyszył film o skuteczności ich pracy i sposobie użycia. Ferodo na targach Automechanika pokazało również ofertę kompozytowych tarcz hamulcowych, które oferują lepszą skuteczność hamowania a jednocześnie są lżejsze od produktów tradycyjnych. O sukcesach Ferodo świadczą przykłady współpracy z sektorem OE, nowinki technologiczne oraz zdolność do szybkiego reagowania na potrzeby rynku poprzez ciągłe poszerzanie asortymentu.
Marka świętuje swoje ostatnie sukcesy w sektorze OE. Podczas targów zaprezentowała nowe opakowania produktów przeznaczonych dla pojazdów osobowych i użytkowych.
Na stoisku znalazły się klocki hamulcowe Jurid do nowego modelu Alfy Romeo oraz prezentacje innych produktów. Marka pokazała także nowe lekkie tarcze kompozytowe, które oferują wyższą skuteczność pracy i najwyższą trwałość.
Poza nowymi irydowymi świecami zapłonowymi marka zaprezentowała praktyczne narzędzia i czujniki. Wszystkie z nich są promowane na zmienionej i bardziej responsywnej stronie internetowej. Jedyna w swoim rodzaju oferta świec żarowych, obejmująca świece ceramiczne i świece żarowe z czujnikiem ciśnienia (PSG), została rozszerzona o nowe moduły sterujące. Ofertę BERU dopełnia rozbudowana oferta świec zapłonowych, cewek oraz narzędzi montażowych.
Wśród propozycji marek Federal-Mogul Motorparts znalazły się również nowe produkty będące odpowiedzią na technologie stosowane w nowoczesnych silnikach.
Targi Automechanika to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszych najnowszych technologii i produktów. To również okazja, aby porozmawiać o sukcesach firmy, takich jak rosnące zastosowanie klocków Ferodo w nowych modelach pojazdów. W naszej branży chodzi o innowacje, dlatego aby odnieść sukces, trzeba nieustannie rozwijać nowe technologie i przewidywać trendy. Zawsze szczyciliśmy się produktami, które nasze marki wprowadzają na rynek. To produkty wysokiej jakości, którym mogą ufać mechanicy na całym świecie. Nasza branża zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Wszyscy działamy niezwykle szybko w odpowiedzi na rosnące tempo globalnego handlu. Każda z naszych marek jest ciągle ulepszana, aby pomóc naszym klientom w sprostaniu kolejnym wyzwaniom i wykorzystaniu nowych możliwości. Teraz dzięki programowi Garage Gurus możemy świadczyć światowej klasy wsparcie techniczne i szkolenia dla naszych partnerów biznesowych, mechaników i klientów końcowych w regionie EMEA.
President, EMEA Aftermarket; Regional President, Federal-Mogul Motorparts - Andrew Sexton
Źródło: Federal-Mogul