Nowości Wolf Oil na Automechanika 2024 | MOTOFAKTOR

Nowości Wolf Oil na Automechanika 2024

Marka Wolf Lubricants zaprezentuje nowe produkty i usługi podczas targów Automechanika Frankfurt 2024

  • Wolf Lubricants poszerzy ofertę dla rynku wtórnego na targach Automechanika Frankfurt
  • Nowe, innowacyjne rozwiązania dla usług IAM dla branży motoryzacyjnej i pojazdów do ciężkich zastosowań
  • Konferencja prasowa na temat nowości i innowacji odbędzie się 11 września.
  • Stoisko Wolf Lubricants znajdzie się w hali 12, nr stoiska B21.
  • Więcej informacji w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej i motoryzacyjnej znajdziesz nastronie głównej Motofaktora. Jeśli chcesz być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami z branży – zapisz się na nasz newsletter.

 

Marka Wolf Lubricants z przyjemnością ogłasza, że podczas targów Automechanika Frankfurt, zaprezentuje nowe produkty i usługi. W tym roku targi Automechanika Frankfurt odbędą się w dniach od 10 do 14 września we Frankfurcie nad Menem.

Podczas tego wydarzenia marka zaprezentuje wiele premier produktów, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój świadomych ekologicznie i ukierunkowanych na klienta rozwiązań. Obejmuje to premierę nowej linii płynów chłodzących i zapobiegających zamarzaniu, jak również zupełnie nowej linii bezwodnych smarów wapniowych oraz innowacyjnej, zrównoważonej linii wyścigowej.

Traktując wsparcie klienta jako priorytet, zespół Wolf zajmował się także tworzeniem nowych usług, których celem jest pomoc klientom na całym świecie. Pierwsza z nich to LubriScan, profesjonalna usługa analizy oleju dla sektora pojazdów ciężkich. Co więcej, Wolf z dumą oferuje kompleksowy i atrakcyjny pakiet rozwiązań 360° dla dystrybutorów i użytkowników końcowych.

Wolf Lubricants będzie gospodarzem konferencji prasowej, która odbędzie się 11 września. Dwaj zaangażowani prelegenci – Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek i Franck Jolly, dyrektor ds. sprzedaży światowej, znaków towarowych i marketingu – omówią premiery najnowszych produktów i usługi, nie zapominając również o bieżących trendach rynkowych i kluczowych obszarach wzrostu. Konferencja zakończy się spojrzeniem w przyszłość, w tym na 70. rocznicę powstania firmy, która przypadnie w 2025 r.

Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek w Wolf Lubricants, powiedział:

Z ogromnym podekscytowaniem ponownie wracamy na wrześniowe targi Automechanika Frankfurt. Cały zespół chętnie nawiąże kontakty z klientami z całego świata i omówi nasze nowości i innowacje – jak wszyscy zobaczą, nie nudziliśmy się. Targi Automechanika to idealna platforma do zaprezentowania naszego postępu i wizji przyszłości – precyzyjnych rozwiązań spełniających nowe wymagania rynku wtórnego.

belka Wiadomości Google

Źródło: Wolf Oil

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).