Na stanowisku zastąpił Piotra Snakowskiego, który od stycznia tego roku łączył obowiązki dyrektora marketingu oraz dyrektora logistyki. Cyprian Osowski od początku kariery zawodowej związany jest z branżą motoryzacyjną, a doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Motors Poland czy Accenture. Do zespołu Continental dołączył w 2014 r., od tego czasu pełniąc różne funkcje w obszarze sprzedaży i marketingu. Od 2021 r. kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż do klientów segmentu B2C on-line oraz OEM Aftersales. Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie.
„Niezmiernie się cieszę, że stanę na czele zespołu marketingu Continental Opony Polska. Jestem pewien, że moje doświadczenie i wiedza przez lata zdobywane w branży automotive przyczynią się do dalszego rozwoju firmy. Przede mną zupełnie nowe wyzwania. Z niecierpliwością i entuzjazmem patrzę w przyszłość” – mówi Cyprian Osowski.
Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem będzie budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Będzie również nadzorować wszystkie działania marketingowe, zapewniając ich spójność i skuteczność na różnych platformach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii oraz na Ukrainie i Białorusi. W ramach nowej funkcji obejmie nadzór nad działami Marketing communications, Public relations, Pricing and Business intelligence oraz Technical customer service.
Źródło: Continental