Nowy układ graficzny to połączenie nowoczesności i sprawdzonych rozwiązań. Aby podkreślić jakość dostarczanych produktów, na opakowaniach umieszczone są realistyczne zdjęcia produktów lub zestawów naprawczych. Nowością jest pojawienie się na pudełkach marki parasolowej – Schaeffler, która została wyeksponowana i usytuowana nad zdjęciami produktów.
Na każdym opakowaniu znajduje się pasek, ułatwiający dystrybutorom oraz mechanikom szybką identyfikację danej marki produktowej. Żółty pasek oznacza markę LuK, zielony – markę INA, natomiast czerwony – FAG. Ponadto, nazwę produktu opisano w 10 językach.
Wysoka jakość w każdym szczególe – od sprzęgła po wszystkie niezbędne śrubki znajdujące się w wielu naszych zestawach. Dokładnie ten wysoki standard jakości wyraża nasz nowy wzór opakowań. Ponadto, od 1 stycznia 2018 poprzez utworzenie nowej samodzielnej dywizji, nasza organizacja Automotive Aftermarket zbliżyła się do Grupy Schaeffler. Teraz nasza marka parasolowa – Schaeffler, będzie wzmacniana poprzez zestawienie jej z dobrze znanymi markami produktowymi. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby nasze marki produktowe oraz kojarzone z nimi cechy były nadal rozpoznawalne wśród mechaników i dystrybutorów.
Dyrektor marketingu i komunikacji w Schaeffler Automotive Aftermatket - Rouven Daniel
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju „Odpowiedzialność za jutro”, Schaeffler stawia na właściwy dobór materiałów i produkcję nowych opakowań dbając o wysokie standardy ochrony środowiska. Dzięki temu wszystkie nowe opakowania są łatwe do utylizacji i recyklingu.
Aby uzyskać więcej informacji o produktach Schaeffler Automotive Aftermarket warto odwiedzić portal REPXPERT oraz stoisko marki Schaeffler (A01) podczas odbywających się w dniach 11-15 września br. targów Automechanika 2018 we Frankfurcie nad Menem.
Źródło: Schaeffler