Nowy zacisk Brembo B-M6 na SEMA 2018 | MOTOFAKTOR

Nowy zacisk Brembo B-M6 na SEMA 2018

Brembo zadebiutował najnowszym, 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym B-M6 na targach Special Equipment Market Association (SEMA) 2018 w Las Vegas.

Całkowicie nowy zacisk został zaprojektowany z myślą o sportowych coupe i sedanach, SUV-ach o wysokich osiągach i supersamochodach wykorzystujących żeliwne lub wysokowydajne tarcze węglowe CCM-R firmy Brembo.

 

Jest on dostępny jest w pięciu kolorach – czarnym, czerwonym, żółtym, białym i fluorescencyjnym żółtym. W razie potrzeby można go sparować z zaciskiem B-M4 na tylnej osi.

 

Opracowane w celu zwiększenia ogólnej skuteczności hamowania, systemy te zapewniają stałą siłę hamowania i uczucie w ekstremalnych warunkach. Typowe zastosowania to modele Audi S/RS, BMW M2/M3/M4, X5M/X6M, Chevrolet Camaro i Corvette, Ford Mustang, Porsche 911/Turbo/GT3 i wiele innych.

Właściwości techniczne

Zacisk B-M6 mieści tarcze hamulcowe do 410x36mm (16,14×1.42 „) i jest zoptymalizowany do użytku z szerokimi tarczami i klockami hamulcowymi, zapewniając znacznie większą powierzchnię hamowania.

 

Ten nowy zacisk jest produkowany w wielu konfiguracjach tłokowych, dzięki czemu inżynierowie Brembo mogą precyzyjnie dopasować indywidualny system do każdej aplikacji. Uwzględniono również cechy techniczne powszechnie występujące m.in. w kutych zaciskach wyścigowych, w tym zintegrowane mostki zapewniające wyjątkową sztywność, całkowicie wewnętrzne kanały płynowe i pojedynczą ukrytą śrubę upustową zapewniającą większe bezpieczeństwo i odporność na uszkodzenia.

Innowacyjny proces odlewu

Zacisk jest odlewany z wykorzystaniem ekskluzywnego procesu technologicznego 4D firmy Brembo i jest produkowany w tym samym zakładzie, co firmowe układy hamulcowe. Proces ten został po raz pierwszy zastosowany na zacisku B-M8 Brembo dla SUV-ów i dużych sedanów, który zadebiutował na targach SEMA 2015. Zastrzeżona technologia odlewania zapewnia projektowi Brembo swobodę w konstruowaniu całkowicie różnych zacisków od wcześniej istniejących.

Unikalny design

Opracowując zacisk B-M6, firma Brembo wykorzystała swoją międzynarodową wiedzę o wyścigach w zakresie układów hamulcowych o wysokiej wydajności i stworzył jedną z największych, najbardziej atrakcyjnych linii zaciskowych w gamie produktów Brembo. Zacisk B-M6 jest zgodny z zasadą firmy Brembo polegającą na opracowywaniu nowych i innowacyjnych produktów, z naciskiem na osiągi i wzornictwo – zapewnia doskonałe parametry hamowania oraz estetykę stylistyczną, która wzbogaca każdy pojazd.

 

B-M6 dołącza do rodziny nowych zacisków wyczynowych Brembo, B-M8 i B-M4. B-M8 to jeden z największych zacisków wyprodukowanych przez Brembo w rozmiarze 15.5 „x 7.0” x 5.5 „. B-M4 został opracowany z myślą o zastosowaniach tylnych w celu uzupełnienia modeli B-M6 i B-M8 i może być stosowany z przodu w mniejszych pojazdach.

 

  • Średnica tarczy B-M8 380-420 mm (14,9 „-16,5”); grubość tarczy 36-40 mm (1,4 „-1,5”)
  • Średnica tarczy B-M6 365-410 mm (14,3 „-16,1”); grubość tarczy 34-36 mm (1,3 „-1,4”)
  • Średnica tarczy B-M4 340-390 mm (13,3 „-15,3”); grubość tarczy 28-30 mm (1,1 „-1,2”)

 

Oficjalna premiera zacisku B-M6 miała miejsce na targach SEMA 2018, które miały miejsce w Las Vegas w dniach 30 października-2 listopada 2018.

 

Źródło: Brembo

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).