Motto wspólne dla wszystkich oddziałów grupy na świecie, w tym NTN Europe, umacniającej swoją pozycję w Europie. Wywodzące się z japońskiego słowo „Nameraka” było inspiracją dla nowej filozofii grupy, która łączy wymiar technologiczny, chęć pełnego wyeliminowania oporów toczenia oraz pewną wizję świata, płynności ruchu, a także życia w harmonii ze środowiskiem. Odzwierciedla wiedzę, przywództwo i wizję przyszłości Grupy, która umacnia swoją pozycję jako międzynarodowa, globalna firma.
Oparta na istotnych wartościach, wyznawanych przez różne podmioty, filozofia „Make the world Nameraka” doskonale podsumowuje wizję Grupy. Dumna z faktu, że działa w służbie szeroko pojętego ruchu. Pierwotnym celem firmy jest przyczyniać się do zmiany, uczestnicząc w rozwijaniu bardziej płynnej, bardziej mobilnej i bardziej harmonijnej przyszłości inspirowanej lepszym wykorzystaniem energii.
Na poziomie europejskim ta filozofia obraca się wokół czterech słów kluczy:
RAZEM
Kim jesteśmy? Jesteśmy razem w służbie ruchu.
PROJEKTOWANIE
Co robimy? Zajmujemy się inżynierią precyzyjną.
HARMONIA
W co wierzymy? Wierzymy w harmonijne społeczeństwo.
POZYTYWNA MOBILNOŚĆ
Co jest naszym celem? Budowanie pozytywnej mobilności.
Ta wspólna korporacyjna tożsamość, stanowiąca kluczowy składnik planu rozwoju Grupy, umożliwia jej umocnienie swojej pozycji na całym świecie w ramach jednej tożsamości. Będąc elementem scalającym na terenie Europy daje pewność klientom, poszukującym silnych, globalnych partnerów.
Ten nowy wizerunek daje poczucie przynależności i odgrywa kluczową rolę również wewnątrz organizacji. Pokazuje jasno, że NTN to silna grupa wyposażona w niezbędne środki pozwalające sprostać wyzwaniom w czasie kryzysu oraz stawić czoła głównym zmianom zachodzącym obecnie na rynkach.
Zmiana tożsamości, bardziej zrozumiała i przede wszystkim odróżniająca firmę na tle innych, daje szansę na odnowienie przekazów i zmodernizowanie wizualnych kodów NTN w Europie, lepiej oddających jej wizerunek. Poprzez połączenie pozytywnego nastawienia, koncentracji na przyszłości oraz innowacyjności nowa tożsamość jest odbiciem ewolucji koncepcyjnej i technologicznej rozwiązań firmy NTN, czerpiąc z globalnej Grupy o pionierskim duchu. Grupy, która nigdy nie przestała rozszerzać swojego know-how, w szczególności dzięki nabyciu ponad 15 lat temu firmy SNR.
Dzięki swoim prostym liniom oraz oryginalnym, żywym kolorom, producent wyróżnia się na rynku, chwaląc się nową dynamiką. Dynamiką, która idzie w parze z pragnieniem umocnienia przywództwa przez Grupę poprzez zaprezentowanie silnych wartości i nowego podejścia do innowacji przy wsparciu dla badań i rozwoju, opierając się o partnerstwo.
Po przyjęciu motta „Make the world Nameraka” przez całą korporację, firma NTN przeprowadziła analizę z poszczególnymi działami. Jej celem było sformułować i przedstawić filozofię każdemu z nich, aby zachować spójność przekazu i podstawę działania. Dzięki temu poszczególne działy ułatwiają, odzwierciedlają i przekazują wizję Grupy na co dzień przy zachowaniu indywidualnej specyfiki:
Filozofia znajduje również odbicie w trzech istotnych przekazach, służących Grupie za drogowskazy: objęcie oraz zapewnienie przywództwa na rynku motoryzacyjnym, utrzymanie pionierskiego ducha w sektorze lotniczym i dostarczanie innowacyjnych i skutecznych rozwiązań w świecie przemysłu.
Artykuł sponsorowany przez NTN-SNR