NTN-SNR wprowadza Nameraka, odkrywając nową wizualną tożsamość | MOTOFAKTOR

NTN-SNR wprowadza Nameraka, odkrywając nową wizualną tożsamość

Chcąc, aby jej wizerunek odpowiadał pozycji na rynku, firma NTN-SNR potwierdza swoją tożsamość przez motto "Make the world Nameraka".
23/11/2021

Motto wspólne dla wszystkich oddziałów grupy na świecie, w tym NTN Europe, umacniającej swoją pozycję w Europie. Wywodzące się z japońskiego słowo „Nameraka” było inspiracją dla nowej filozofii grupy, która łączy wymiar technologiczny, chęć pełnego wyeliminowania oporów toczenia oraz pewną wizję świata, płynności ruchu, a także życia w harmonii ze środowiskiem. Odzwierciedla wiedzę, przywództwo i wizję przyszłości Grupy, która umacnia swoją pozycję jako międzynarodowa, globalna firma.

Wspólna filozofia

Oparta na istotnych wartościach, wyznawanych przez różne podmioty, filozofia „Make the world Nameraka” doskonale podsumowuje wizję Grupy. Dumna z faktu, że działa w służbie szeroko pojętego ruchu. Pierwotnym celem firmy jest przyczyniać się do zmiany, uczestnicząc w rozwijaniu bardziej płynnej, bardziej mobilnej i bardziej harmonijnej przyszłości inspirowanej lepszym wykorzystaniem energii.

 

Na poziomie europejskim ta filozofia obraca się wokół czterech słów kluczy:

 

RAZEM

 

Kim jesteśmy? Jesteśmy razem w służbie ruchu.

 

PROJEKTOWANIE

 

Co robimy? Zajmujemy się inżynierią precyzyjną.

 

HARMONIA

 

W co wierzymy? Wierzymy w harmonijne społeczeństwo.

 

POZYTYWNA MOBILNOŚĆ

 

Co jest naszym celem? Budowanie pozytywnej mobilności.

 

Ta wspólna korporacyjna tożsamość, stanowiąca kluczowy składnik planu rozwoju Grupy, umożliwia jej umocnienie swojej pozycji na całym świecie w ramach jednej tożsamości. Będąc elementem scalającym na terenie Europy daje pewność klientom, poszukującym silnych, globalnych partnerów.

 

Ten nowy wizerunek daje poczucie przynależności i odgrywa kluczową rolę również wewnątrz organizacji. Pokazuje jasno, że NTN to silna grupa wyposażona w niezbędne środki pozwalające sprostać wyzwaniom w czasie kryzysu oraz stawić czoła głównym zmianom zachodzącym obecnie na rynkach.

Silna tożsamość...

Zmiana tożsamości, bardziej zrozumiała i przede wszystkim odróżniająca firmę na tle innych, daje szansę na odnowienie przekazów i zmodernizowanie wizualnych kodów NTN w Europie, lepiej oddających jej wizerunek. Poprzez połączenie pozytywnego nastawienia, koncentracji na przyszłości oraz innowacyjności nowa tożsamość jest odbiciem ewolucji koncepcyjnej i technologicznej rozwiązań firmy NTN, czerpiąc z globalnej Grupy o pionierskim duchu. Grupy, która nigdy nie przestała rozszerzać swojego know-how, w szczególności dzięki nabyciu ponad 15 lat temu firmy SNR.

 

Dzięki swoim prostym liniom oraz oryginalnym, żywym kolorom, producent wyróżnia się na rynku, chwaląc się nową dynamiką. Dynamiką, która idzie w parze z pragnieniem umocnienia przywództwa przez Grupę poprzez zaprezentowanie silnych wartości i nowego podejścia do innowacji przy wsparciu dla badań i rozwoju, opierając się o partnerstwo.

... dzielona przez poszczególne działy

Po przyjęciu motta „Make the world Nameraka” przez całą korporację, firma NTN przeprowadziła analizę z poszczególnymi działami. Jej celem było sformułować i przedstawić filozofię każdemu z nich, aby zachować spójność przekazu i podstawę działania. Dzięki temu poszczególne działy ułatwiają, odzwierciedlają i przekazują wizję Grupy na co dzień przy zachowaniu indywidualnej specyfiki:

 

  • Dział Automotive: „Sprawmy ,aby świat był drogą, po której lepiej się jedzie”
  • Dział Przemysłu Lotniczego: „Sprawmy, aby świat był wspólną przestrzenią”
  • Dział Przemysłu: „Sprawmy, aby świat szedł do przodu”

 

Filozofia znajduje również odbicie w trzech istotnych przekazach, służących Grupie za drogowskazy: objęcie oraz zapewnienie przywództwa na rynku motoryzacyjnym, utrzymanie pionierskiego ducha w sektorze lotniczym i dostarczanie innowacyjnych i skutecznych rozwiązań w świecie przemysłu.

 

Artykuł sponsorowany przez NTN-SNR

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).