Obsługa klientów Autos w trybie standardowym | MOTOFAKTOR

Obsługa klientów Autos w trybie standardowym

Autos, pomimo pandemii koronawirusa, ogłosił, że będzie działał w trybie standardowym.

Jak wynika z oficjalnej informacji sieci Autos, jej oddziały będą do dyspozycji klientów zgodnie z dotychczasowymi godzinami otwarcia.

 

Spółka prosi przy tym, o maksymalne ograniczenie wizyt w jej oddziałach i zachęca do składania zamówień poprzez sklep on-line B2B Autos oraz kontakt telefoniczny.

 

W przypadku odwiedzin w jednej z filii Autos, zalecane jest:

 

  • zachowanie bezpiecznej, 1,5-metrowej odległości od rozmówcy,
  • częste mycie rąk wodą z mydłem lub ich dezynfekcję płynem antybakteryjnym,
  • płacenie bezgotówkowe.

 

Autos informuje również, że wszystkie możliwe stanowiska biurowe w firmie zostały przekształcone w tryb pracy zdalnej.

 

Źródło: Autos

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).