Rozmiary obejmują ogumienie mieszane 18- i 19-calowe. Oprócz tego dostępne są rozmiary 19 cali jako opony typu run-flat i 18 cali jako opony jednolite. W BMW i4 stosowane są opony Ultra High Performance(UHP) typu Ventus S1 evo 3.
Dostosowanie opony do pojazdu elektrycznego, takiego jak BMW i4, jest wyjątkowo złożonym procesem – mówi Sanghoon Lee, prezes Hankook Tire Europe – Dlatego teraz spłaca się to, że już wiele lat temu znacznie rozszerzyliśmy badania w tej dziedzinie. Za sprawą BMW i4 jeszcze bardziej wzmacniamy naszą obecność w obszarze sportowych pojazdów elektrycznych, co bardzo mnie cieszy.
Ventus S1 evo 3 łączy wzmocnioną ściankę boczną z wysoce wytrzymałym rdzeniem stopki, zapewniając sportowo-dynamiczne prowadzenie i precyzję kierowania. Ponadto lekka osnowa z rayonu i specjalny aramidowy materiał kompozytowy w obszarze opasania częściowo ograniczają niepożądany wzrost obwodu tocznego nawet przy bardzo dużych prędkościach, co pozytywnie ma wpływać także na stabilność jazdy i precyzję kierowania. Niezbędną przyczepność oraz wysokie właściwości trakcyjne i skuteczność hamowania zapewnia specjalna mieszanka bieżnika, w której zastosowano wysokowydajne żywice naturalne.
Źródło: Hankook