Oleje Mobil 1 zmieniły wygląd | MOTOFAKTOR

Oleje Mobil 1 zmieniły wygląd

Oleje syntetyczne Mobil 1 zmieniły swój wygląd. Zbiegło się to w czasie z jubileuszem 50-lecia marki Mobil 1.

Nowe opakowania mają być dostępne w warsztatach i sklepowych półkach w najbliższych miesiącach. Mimo zmienionego wyglądu, oleje Mobil 1 nadal zawierają te same formuły smarne wpływające na wydajność i ochronę dla silnika.

„Przeprojektowaliśmy nasze etykiety, aby ułatwić klientom wybór oleju silnikowego, który najlepiej pasuje do ich pojazdu. Nowa rodzina Mobil 1 posiada nowoczesny i niepowtarzalny wygląd, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych produktów. Zmiana etykiet w jubileuszowym roku – pięć dekad od wprowadzenia do sprzedaży pierwszego syntetycznego oleju Mobil 1 – to mocny sygnał dla branży i milionów wiernych klientów, że nasze produkty są gotowe na kolejne 50 lat wspaniałej historii” – mówi Philippe Verschueren, Consumer Brand Marketing Manager, ExxonMobil.

W celu ułatwienia wyboru i podkreślenia wyjątkowości oleju Mobil 1, na przednich etykietach znajdują się praktyczne ikony informujące o aprobatach OEM, zgodności z pojazdami hybrydowymi oraz współpracy z zespołem Formuły 1, Oracle Red Bull Racing. Producent zmienił również branding, skupiając się na kwestiach związanych z ochroną środowiska. Opakowania Mobil 1 dostępne w Europie w srebrnym kolorze zostały wykonane w 35% z materiałów pochodzących z recyklingu, co ma na celu ograniczenie wpływu branży motoryzacyjnej na środowisko.

Źródło: ExxonMobil

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).