Nowe opakowania mają być dostępne w warsztatach i sklepowych półkach w najbliższych miesiącach. Mimo zmienionego wyglądu, oleje Mobil 1 nadal zawierają te same formuły smarne wpływające na wydajność i ochronę dla silnika.
„Przeprojektowaliśmy nasze etykiety, aby ułatwić klientom wybór oleju silnikowego, który najlepiej pasuje do ich pojazdu. Nowa rodzina Mobil 1 posiada nowoczesny i niepowtarzalny wygląd, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych produktów. Zmiana etykiet w jubileuszowym roku – pięć dekad od wprowadzenia do sprzedaży pierwszego syntetycznego oleju Mobil 1 – to mocny sygnał dla branży i milionów wiernych klientów, że nasze produkty są gotowe na kolejne 50 lat wspaniałej historii” – mówi Philippe Verschueren, Consumer Brand Marketing Manager, ExxonMobil.
W celu ułatwienia wyboru i podkreślenia wyjątkowości oleju Mobil 1, na przednich etykietach znajdują się praktyczne ikony informujące o aprobatach OEM, zgodności z pojazdami hybrydowymi oraz współpracy z zespołem Formuły 1, Oracle Red Bull Racing. Producent zmienił również branding, skupiając się na kwestiach związanych z ochroną środowiska. Opakowania Mobil 1 dostępne w Europie w srebrnym kolorze zostały wykonane w 35% z materiałów pochodzących z recyklingu, co ma na celu ograniczenie wpływu branży motoryzacyjnej na środowisko.