Samochód z pełnym wyposażeniem będzie kosztował poniżej 130 tys. zł. Oprócz niej samochód będzie dostępny w drugiej, nieco tańszej wersji.
„Chcemy przyciągnąć polskich użytkowników przede wszystkim jakością i doskonałym wyposażeniem naszych samochodów. Ale jesteśmy przekonani, że cena tej klasy samochodu, którą zaproponujemy, będzie niezwykle atrakcyjna” – mówi Eric Zheng, dyrektor marki OMODA w Polsce.
Eric Zehng przez ostatni miesiąc przebywał w Polsce. Razem z zespołem spotykał się z potencjalnymi kontrahentami, żeby omówić zasady współpracy. Jak mówi, marka w ciągu pięciu lat chce osiągnąć 5 proc. udziałów w rynku sprzedaży nowych aut.
„Wiemy, że jest to ambitny plan, ale jesteśmy pewni naszych produktów. OMODA 5 została zaprojektowana i dopracowana pod kątem użytkowników europejskich i chcemy zapewnić im również dobrą opiekę posprzedażową. Dlatego właśnie szukamy dealerów, którzy będą mogli również zapewnić serwis aut i realizować usługi gwarancyjne” – tłumaczy Eric Zheng.
Na początku otwartych będzie około 20 salonów w największych polskich miastach. Docelowo ma być prawie 40 punktów sprzedaży. Premiera samochodu zaplanowana jest na wiosnę 2024 r. Na początku dostępny będzie model spalinowy z turbodoładowanym silnikiem 1.6 TGDi o mocy 197 koni mechanicznych i 7-stopniową automatyczną skrzynią biegów.
Później do gamy dołączy model elektryczny, który ma zapewnić zasięg na poziomie 430 kilometrów oraz szybkie ładowanie.
Spalinowa wersja OMODY 5 będzie w Polsce oferowana w dwóch wariantach – comfort oraz premium. Bogatym wyposażeniem może pochwalić się już tańsza wersja OMODY 5. Będzie ona wyposażona m.in. w aktywny tempomat, kamerę cofania, systemy wspomagające jazdę, ładowanie indukcyjne i asystenta głosowego.
Bogatsza wersja z pełnym wyposażeniem będzie oferowała np. szerszą paletę lakierów (w tym również opcja dwukolorowa), pływające kierunkowskazy, kamerę 360-stopni z aktywnym otoczeniem, dwustrefową klimatyzacja, system nagłośnienia SONY z ośmioma głośnikami oraz elektrycznie otwierany bagażnik i szyberdach.
Jak podkreślają przedstawiciele OMODY, ich planem nie jest agresywna polityka cenowa, a dostarczenie bardzo bogato wyposażonego samochodu ze stosunkowo atrakcyjną ceną. Zapewnili oni, że cena za wersję premium nie przekroczy 30 tys. euro, czyli około 130 tys. złotych. Dodatkowo OMODA planuje przyciągnąć klientów również bardzo atrakcyjnymi warunkami gwarancji i opieki posprzedażowej.
Źródło: OMODA