Śladem pozostałych dystrybutorów części Opoltrans wystosował apel do swoich klientów w związku z pandemią koronawirusa. Prosi w nim, aby:
- składać zamówienia drogą internetową, przez katalog firmowy Webterminal, komunikatory, e-mailami lub telefonicznie;
- ograniczyć przyjazdy do oddziałów Opoltransu w maksymalnym stopniu w celu dokonania zakupu niezbędnych części;
- zakupy były przemyślane, żeby nie narażać się na niepotrzebne ryzyko zwrotów towarów i dodatkowych kontaktów fizycznych;
- podczas zamawiania towarów zaopatrzyć się z zapasem na dłuższy okres, żeby zminimalizować liczbę przyjazdów w celu odbioru towarów czyli kontaktów.
W przypadku koniecznego odbioru towarów w swoich oddziałach Opoltrans zaleca stanowcze stosowanie podstawowych zasad ostrożności:
- w przypadku powitań w oddziale z pracownikami i innymi klientami ograniczenie kontaktu do przywitania słownego lub gestem i to z daleka, kategorycznie unikać uścisków rąk;
- zachowanie bezpiecznej odległości (min. 3-4 metry) od handlowców, magazynierów, kasjerek oddziału oraz innych klientów będących w oddziale Opoltransu;
- w oczekiwaniu na obsługę zachować odległość 3-4 metry od handlowca, czy obsługiwanego klienta, a najlepiej zamawiać przez telefon siedząc w samochodzie pod oddziałem;
- zachowanie dystansu i ostrożności podczas odbioru dokumentów i towarów, a płatności dokonywać wyłącznie kartą płatniczą, żeby nie narażać siebie i innych na zarażenie;
- częste mycie i odkażanie rąk przed kontaktem z ludźmi w oddziale Opoltransu;
- mimo ciągłego odkażania urządzeń i wyposażenia oddziału jest prośba o zachowanie ostrożności i powstrzymanie się od zbędnego dotykania wyposażenia oddziału.
Więcej informacji można uzyskać telefonicznie w oddziałach, u handlowców i opiekunów.
Źródło: Opoltrans