Opona Goodyear najlepsza w teście "Motoru" | MOTOFAKTOR

Opona Goodyear najlepsza w teście "Motoru"

Opona Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 wypadła najlepiej w teście opon do SUV-ów magazynu motoryzacyjnego "Motor".

Polacy coraz chętniej wybierają auta typu SUV. Jednak, by cieszyć się ich osiągami i komfortem jazdy, zwłaszcza zimą, potrzeba dobrego ogumienia. Eksperci magazynu motoryzacyjnego „Motor” postanowili sprawdzić, które z popularnych modeli opon w rozmiarze 215/65 R17 spiszą się najlepiej w zimowych warunkach oraz na mokrej i suchej nawierzchni. Po podsumowaniu wszystkich wyników zwycięzcą testu została opona Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1[1]. Produkt marki Goodyear chwalono za zrównoważone parametry, wysokie osiągi zimowe oraz sportowe usposobienie.

 

Opona Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 konsekwentnie radziła sobie we wszystkich kategoriach zbierając pochwały za najlepsze właściwości jezdne na suchej nawierzchni oraz zrównoważone osiągi w warunkach zimowych. Bardzo dobrze radziła sobie także podczas jazdy na mokrej drodze.

 

Eksperci magazynu „Motor” stwierdzili m.in., że Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 jest dobrze zbilansowana oraz zapewnia wysokie bezpieczeństwo w różnych warunkach.

Wysoka jakość ogumienia zimowego jest bardzo ważna w przypadku samochodów typu SUV, które mają dużą masę i wysoko położony środek ciężkości, a na opony oddziałują większe siły, przez co hamowanie i kierowanie stanowią większe wyzwanie. Wyniki testu dowodzą, że nasze innowacyjne podejście do produktów przekłada się na doskonałe zachowanie na drodze. Opony Goodyear wyróżniają się jakością i osiągami, zapewniają większą przyczepność[2] i pomagają zwiększyć komfort jazdy w zimowych warunkach drogowych.

Consumer Brand Manager Goodyear EEN - Marta Kosyra

Charakterystyka Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1

  • Samoblokujące się lamele i wzór bieżnika składają się na system 3D-BIS (system wzajemnie blokujących się lamelek 3D), który ma zapewniać lepszą równowagę między przyczepnością na suchych nawierzchniach a osiągami na śniegu.
  • Zoptymalizowany pod kątem SUV-ów układ lameli, ustawionych równolegle do krawędzi klocków w środkowej części bieżnika, ma poprawiać przyczepność, hamowanie oraz trakcję na śniegu i oblodzonych drogach.
  • Optymalna, poszerzona powierzchnia styku opony z drogą, dzięki technologii ActiveGrip, ma zwiększać przyczepność i poprawiać parametry hamowania, a także wpływać na lepszą stabilność podczas jazdy.
  • Wskaźnik TOP (Tread Optimal Performance) ma informować kierowcę o zalecanym momencie wymiany opony na nową, aby zapewnić optymalne zimowe osiągi.

 

[1] Wyniki testu zostały opublikowane w magazynie „Motor” nr 49/2020.

[2] W porównaniu z wcześniejszym modelem Goodyear Ultragrip + SUV.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).