Następczyni modelu Presto HP wyróżnia się bardzo dobrym prowadzeniem na mokrych nawierzchniach, o czym świadczy ocena ‘B’ na unijnej etykiecie. Osiągnięto to dzięki zwiększeniu liczby rowków oraz dodatkowym krawędziom tnącym o różnych kształtach, które umieszczone są w blokach bieżnika. Taka konstrukcja ma ułatwiać odprowadzanie wody i zapewniać stabilność opony na mokrych nawierzchniach.
Presto HP2 została wykonana z gumowej mieszanki z domieszką krzemionki, która optymalizuje twardość opony i wpływa na skrócenie drogi hamowania oraz pewne zachowanie w trudnych warunkach. Ogumienie posiada asymetryczny bieżnik.
Inżynierowie wzięli na warsztat też poprawę parametrów determinujących oszczędność paliwa oraz dłuższe przebiegi. Zoptymalizowany wzór bieżnika i konstrukcja mają pozwalać na lepsze rozprowadzenie ciśnienia wewnątrz ogumienia, co powinno przełożyć się na zwiększoną trwałość i mniejsze opory toczenia.
Produkty marki Dębica od lat panują na polskich drogach. Użytkownicy doceniają ich wysoką jakość dostępną w atrakcyjnej cenie. Tegoroczna nowość oferuje pełen pakiet możliwości: wysokie osiągi, a przy tym pewność prowadzenia szczególnie na mokrej nawierzchni. To zasługa specjalnej mieszkanki bieżnika oraz konstrukcji – do szerokości 195 włącznie opona posiada cztery żebra, natomiast od szerokości 205 została wyposażona w pięć żeber.
Consumer Brand Manager Goodyear Dunlop Tires Polska - Svitlana Skachkova
Ogumienie dostępne jest na obręcze o średnicy od 15″ do 17″, w rozmiarach 185 –225 i profilu 65 – 55. Nowy model jest szczególnie polecany do miejskich samochodów klasy średniej.
Źródło: Dębica