Pirelli Cinturato All Season SF3 liderem testu Tyre Reviews | MOTOFAKTOR

Pirelli Cinturato All Season SF3 liderem testu Tyre Reviews

Pirelli Cinturato All Season SF3 uzyskała najwyższy wynik w teście porównawczym przeprowadzonym przez Tyre Reviews na wiodących produktach całorocznych dostępnych obecnie na rynku.

Aby pokazać dogłębne porównanie na suchych i mokrych nawierzchniach, a także na śniegu i lodzie, test obejmował również opony letnie i zimowe jako punkt odniesienia. Podczas wszystkich testów opona Cinturato All Season SF3 wykazała się doskonałymi osiągami. Na mokrych nawierzchniach opona Pirelli wyróżniała się przyczepnością w zakrętach, a także okazała się najbardziej sportową oponą z całej gamy. Jej przewaga w testach hamowania na mokrej nawierzchni była równie wyraźna, a opona Cinturato All Season SF3 przewyższała inne marki dzięki znacznie krótszej drodze hamowania: 25,14 metra w porównaniu do 26,6 metra w przypadku opony zajmującej drugie miejsce.

Opona Pirelli Cinturato All Season SF3 zajęła również pierwsze miejsce we wszystkich testach związanych z aquaplaningiem. W testach na suchej nawierzchni opona Cinturato wyróżniała się nie tylko skutecznością hamowania i przyczepnością na przedniej osi, ale także zbliżonymi osiągami do opon letnich stosowanych jako punkt odniesienia. Trakcja na lodzie również była godna uwagi. Jeśli chodzi o komfort, Pirelli osiągnęło najlepszy ogólny poziom hałasu: zarówno pod względem drobnych, jak i bardziej znaczących zakłóceń. Opona Cinturato wykazała się również doskonałymi wynikami w zakresie oporów toczenia, co przełożyło się na większą oszczędność paliwa i niższą emisję spalin. Pełny test Tyre Reviews, a także wyniki testów porównawczych można zobaczyć pod tym linkiem.

Wprowadzona wiosną 2024 roku opona Cinturato All Season SF3 stanowi najnowszą aktualizację całorocznej opony Pirelli do samochodów klasy średniej i kompaktowej oraz jest wynikiem procesu rozwoju z centrum badawczo-rozwojowego Pirelli, który w większości wykorzystuje techniki modelowania wirtualnego. Dzięki temu możliwe było równoległe badanie wszystkich zmiennych, takich jak mieszanki, wzór bieżnika i rozkład naprężeń fizycznych w oponie.

Źródło: Pirelli

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).