Opony Ultrac Vorti+ zdobyły również drugie miejsce w kategorii „opony mieszane” magazynu „Auto Bild”, w ramach której przeanalizowano osiągi opon przy zastosowaniu dwóch różnych rozmiarów, z większą oponą na tylnej osi — typowym dla pojazdów klasy premium i o wysokich osiągach.
Opony w rozmiarze 225/45 R 18 zostały przetestowane w różnych warunkach, w tym na mokrych i suchych nawierzchniach. Przeprowadzono szczegółową analizę skuteczności hamowania, oporu toczenia i odporności na aquaplaning. Opony Ultrac Vorti+ okazały się bezkonkurencyjne w kategoriach testu związanych z przyczepnością na mokrej nawierzchni.
Magazyn „Auto Bild” zwrócił szczególną uwagę na sportowy profil letni ze zrównoważonym, wysokim poziomem wydajności oraz dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni opon Vredestein Ultrac Vorti+.
Najnowsze wyniki testów pokazały, że opony marki Vredestein nadal uzyskują lepsze osiągi niż inne produkty na rynku europejskim. Wynika to ze znacznych inwestycji w badania i rozwój, dzięki którym produkty takie jak Ultrac Vorti+ mogą zachować przewagę konkurencyjną i w dalszym ciągu zapewniać najwyższy poziom bezpieczeństwa – powiedział Daniele Lorenzetti, dyrektor ds. technologii.
Opony Ultrac Vorti+ należą do gamy opon „wysokiej klasy” marki Vredestein. Te opony o indeksie (Y) dla prędkości powyżej 300 km/h są przeznaczone do samochodów osobowych oraz SUV klasy premium i o wysokich osiągach. Dzięki sztywniejszej ścianie bocznej (w porównaniu z oponą Ultrac) oraz specjalnie zaprojektowanej mieszance i rzeźbie bieżnika opony Vorti+ mogą być stosowane zarówno na przedniej, jak i tylnej osi, co potwierdził wynik testu „opon mieszanych” magazynu „Auto Bild”.
Źródło: Apollo Tyres