ID. Buzz przypomina klasyczny kształt i stylistykę kultowego modelu „Bulli”, ale w nowoczesnym wydaniu. Nowy pojazd będzie dostępny wyłącznie z elektrycznym układem napędowym o zasięgu 400 km z akumulatora o pojemności 77 kWh. W osiągnięciu tych imponujących wyników pomoże gama opon Goodyeara, które zaprojektowano tak, aby zminimalizować opory toczenia bez utraty osiągów.
Dostępne dla ID. Buzz modele to: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, UltraGrip Performance+ i Vector 4Seasons Gen-3.
Oponę Eagle F1 Asymmetric 5 wybrano ze względu na jej zachowanie w suchych i mokrych warunkach pogodowych oraz wysoki komfort jazdy. Jej skuteczność i wydajność na mokrej nawierzchni potwierdzają wyniki wielu testów. Eagle F1 Asymmetric 5 ma być dostępna na obręcze w rozmiarze 18 cali.
Z kolei Goodyear UltraGrip Performance+ ma zapewnić pojazdowi optymalne osiągi na śniegu i lodzie, co potwierdza symbol 3PMSF na ścianie bocznej, przy zachowaniu wysokiego poziomu przyczepności na suchej nawierzchni. Jej inne zalety to krótka droga hamowania na śniegu, optymalne zużycie bieżnika i odporność na aquaplaning. Opona ma być dostępna na obręcze w rozmiarach 18- i 20-calowych.
Kierowcy, którzy poszukują optymalnych osiągów w każdych warunkach pogodowych przez cały rok będą mieć do dyspozycji oponę Goodyear Vector 4Seasons Gen-3. Ma być ona dostępna w rozmiarze 235/60R18 na przód i 255/55R18 na tył – wszystkie z symbolem alpejskim 3PMSF.
Trzy zaproponowane przez nas modele spełniają wszystkie wymagania pojazdu ID. Buzz. Elektryfikacja jest kluczowym elementem strategii Goodyeara, mamy szeroki wybór opon o obniżonych oporach toczenia dostosowanych do wymagań i osiągów samochodów elektrycznych – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor marketingu Goodyear ds. opon osobowych na wyposażenie fabryczne w regionie EMEA.
Dostępne rozmiary opon dla ID. Buzz:
Źródło: Goodyear