Konkurs firm Ursus i Orlen Oil „Odpicuj mi Ursus”, prowadzony w magazynie rolniczym „Top Agrar”, wykorzystuje pomysł słynnego amerykańskiego show telewizyjnego „Odpicuj moją brykę” („Pimp My Ride”). W popularnym programie specjaliści od tuningu samochodowego przeprowadzają renowację i modyfikację starych samochodów.
W połowie lutego wyłoniono zwycięzcę konkursu. Spośród niemal 150 zgłoszeń komisja konkursowa wybrała najlepsze hasło reklamowe, zaproponowane przez Piotra Bińkowskiego ze Śmiałowic (kujawsko-pomorskie), któremu zostanie wyremontowana popularna sześćdziesiątka. Dodatkowo, zwycięzca otrzyma od Orlen Oil zapas środków smarnych z linii Platinum Agro. Kolejne dwie wyróżnione osoby otrzymają do swoich maszyn oleje i produkty smarne Platinum Agro.
Kultowy model Ursusa C-360, wciąż chyba najpopularniejszy traktor na polskich polach, znany jest kilku pokoleniom polskich rolników. Przez cały okres produkcji, przypadający na lata 1976 – 1992 roku, wyprodukowano ponad 280 tysięcy sztuk tego modelu.
Źródło: Orlen Oil