Orlen Oil: Platinum Agro partnerem akcji „Odpicuj mi Ursus” | MOTOFAKTOR

Orlen Oil: Platinum Agro partnerem akcji "Odpicuj mi Ursus"

Kultowy model traktora Ursus C-360 przeżywa swoją drugą młodość dzięki konkursowi organizowanemu przez firmę Ursus i Orlen Oil.

Konkurs firm Ursus i Orlen Oil „Odpicuj mi Ursus”, prowadzony w magazynie rolniczym „Top Agrar”, wykorzystuje pomysł słynnego amerykańskiego show telewizyjnego „Odpicuj moją brykę” („Pimp My Ride”). W popularnym programie specjaliści od tuningu samochodowego przeprowadzają renowację i modyfikację starych samochodów.

 

W połowie lutego wyłoniono zwycięzcę konkursu. Spośród niemal 150 zgłoszeń komisja konkursowa wybrała najlepsze hasło reklamowe, zaproponowane przez Piotra Bińkowskiego ze Śmiałowic (kujawsko-pomorskie), któremu zostanie wyremontowana popularna sześćdziesiątka. Dodatkowo, zwycięzca otrzyma od Orlen Oil zapas środków smarnych z linii Platinum Agro. Kolejne dwie wyróżnione osoby otrzymają do swoich maszyn oleje i produkty smarne Platinum Agro.

 

Kultowy model Ursusa C-360, wciąż chyba najpopularniejszy traktor na polskich polach, znany jest kilku pokoleniom polskich rolników. Przez cały okres produkcji, przypadający na lata 1976 – 1992 roku, wyprodukowano ponad 280 tysięcy sztuk tego modelu.

 

Źródło: Orlen Oil

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).