Inter Cars wraz z rozpoczęciem kampanii „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy” uruchomił dedykowaną stronę dla całej akcji. Pod adresem www.wybieramintercars.com.pl znaleźć można wszystkie materiały, które polski dystrybutor będzie tworzył na potrzeby całego przedsięwzięcia. Jakie?
To, jakie treści będzie można znaleźć na dedykowanej akcji stronie, zależeć będzie od etapu kampanii. Na pewno nie zabraknie materiałów tworzonych wspólnie z dostawcami, klientami, a także całym środowiskiem biznesowym Inter Cars. Spółka cechuje się wieloma wartościami, które chcemy zakomunikować poprzez konkretną argumentację, co i w jaki sposób robimy dla klientów. Nie tylko mówimy o tym, (w komunikacji marketingowej nazywa się to kierunkiem storytelling), ale także udowadniamy jak to robimy, w jaki sposób wpływamy na realne doświadczenia klientów (storydoing), finalnie, dając klientom realne wsparcie (storygiving). W kolejnych miesiącach chcemy podkreślać, że misją Inter Cars jest wsłuchiwanie się w głos naszych klientów, a ta kampania będzie właśnie odpowiedzią na potrzeby naszego otoczenia. Już teraz zachęcam do aktywnego śledzenia strony, a także pozostałych kanałów komunikacji Inter Cars, które będziemy wykorzystywali w tej kampanii.
Z-ca Dyrektora ds. PR i Komunikacji Międzynarodowej - Joanna Król
Kampania „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy” to najnowsze przedsięwzięcie Inter Cars. Szeroko zakrojone działania wizerunkowe aktywnie kierowane są do całej branży motoryzacyjnej w Polsce.
Źródło: Inter Cars