Najnowszą gamę LEDriving HL podzielono na trzy rodziny: Easy, Bright oraz Intense. Część produktów jest już dostępna na rynku, a następne mają być sukcesywnie wprowadzane jeszcze w tym roku.
Gama retrofitów LEDriving HL Easy to produkty, których montaż w samochodzie jest bardzo łatwy i nie są przy tym wymagane żadne adaptery ani dodatkowe akcesoria. Ich cechą charakterystyczną jest to, że trzonek i wymiary są identyczne jak tradycyjnych żarówek. Retrofity LEDriving HL Easy to kompaktowy zamiennik LED dla konwencjonalnych żarówek halogenowych w typach H7/H18, H4/H19 i H15. O to, by retrofity nie przegrzewały się w czasie pracy dbać ma wbudowany, szybki wentylator.
LEDriving HL Bright to szeroka gama produktów, są w niej retrofity zastępujące takie żarówki, jak: H1, H4/H19, H7/H18, H8/H9/H11/H16, HB3/H10/HIR1, HB4/HIR2 oraz H13. Zależnie od typu strumień świetlny waha się od 1100 do 1900 lumenów. Główna cecha, wyróżniająca tę gamę produktów to do +300% jaśniejsze światło w porównaniu z minimum homologacyjnym dla źródeł halogenowych. Dzięki dołączonemu w zestawie uniwersalnemu pierścieniowi mocującemu te zamienniki żarówek pasują do bardzo wielu reflektorów, zarówno świateł drogowych, jak i mijania. retrofity LEDriving HL Bright są objęte 4-letnią gwarancją.
Na szczycie są produkty LEDriving HL Intense – to źródła generujące najjaśniejsze światło spośród wszystkich lamp LED OSRAM. Te retrofity są dostępne w dwóch typach – H4/H19 i H7/H18. Wytwarzają światło jaśniejsze nawet do 350% w porównaniu z minimum homologacyjnym ECE R112. Strumień świetlny to aż 1350/1900 lumenów (dla świateł mijania i drogowych w przypadku typu H4/H19) i aż 2000 lm dla H7/H18. Produkty linii LEDriving HL Intense są objęte 5-letnią gwarancją.
Wszystkie produkty linii LEDriving HL, podobnie jak inne retrofity, mają czarne opakowania. By łatwiej było odróżnić poszczególne rodziny firma OSRAM wprowadziła dodatkowe oznaczenie w postaci symboli słońca – jeden to wyróżnik serii Easy, dwa – Bright, a trzy – Intense. Należy pamiętać, że retrofitów LEDriving HL nie można stosować w pojazdach, poruszających się po drogach publicznych. Nie ma za to przeszkód, by zakładać je np. w samochodach off-road.